Для досягнення оптимальної ефективності без проведення капітального ремонту двигуну внутрішнього згоряння слід забезпечувати його експлуатацію в конкретних частотних діапазонах. Ці діапазони призначені для мінімізації зносу компонентів двигуна.
Науково доведено, що елементи, які піддаються фрикції, можуть постраждати не лише при високих обертах двигуна, але й при низьких. Знос фрикційних елементів збільшується при роботі на низьких обертах через недостатнє змащення.
Зі збільшенням частоти обертання двигуна зростає деформація його деталей. Мастило втрачає свої властивості при високих температурах.
Щоб забезпечити подовження терміну служби двигуна, рекомендується водіям утримувати частоту обертання двигуна в межах від 2000 до 4000 об/хв під час руху.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…