Для досягнення оптимальної ефективності без проведення капітального ремонту двигуну внутрішнього згоряння слід забезпечувати його експлуатацію в конкретних частотних діапазонах. Ці діапазони призначені для мінімізації зносу компонентів двигуна.
Науково доведено, що елементи, які піддаються фрикції, можуть постраждати не лише при високих обертах двигуна, але й при низьких. Знос фрикційних елементів збільшується при роботі на низьких обертах через недостатнє змащення.
Зі збільшенням частоти обертання двигуна зростає деформація його деталей. Мастило втрачає свої властивості при високих температурах.
Щоб забезпечити подовження терміну служби двигуна, рекомендується водіям утримувати частоту обертання двигуна в межах від 2000 до 4000 об/хв під час руху.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Деякі водіїв вважають, що за теплої погоди можна використовувати звичайну водопровідну воду як омивальну рідину…
На ринку є два типи колісних дисків: литі та штамповані. Литі виглядають естетично привабливо, тому…
Зростання цін на паливо змушує українських водіїв задумуватися про перехід на дешевший бензин з низьким…
Через зростання цін на паливо та складну фінансову ситуацію в Україні на ринку почастішали випадки…
Заміна свічок запалювання, як і заміна моторного масла, — це одна з найпростіших процедур, яку…
Через зростання цін на паливо та нестабільну фінансову ситуацію в Україні, багато водіїв шукають способи…