Для досягнення оптимальної ефективності без проведення капітального ремонту двигуну внутрішнього згоряння слід забезпечувати його експлуатацію в конкретних частотних діапазонах. Ці діапазони призначені для мінімізації зносу компонентів двигуна.
Науково доведено, що елементи, які піддаються фрикції, можуть постраждати не лише при високих обертах двигуна, але й при низьких. Знос фрикційних елементів збільшується при роботі на низьких обертах через недостатнє змащення.
Зі збільшенням частоти обертання двигуна зростає деформація його деталей. Мастило втрачає свої властивості при високих температурах.
Щоб забезпечити подовження терміну служби двигуна, рекомендується водіям утримувати частоту обертання двигуна в межах від 2000 до 4000 об/хв під час руху.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…