Фото: SUVNews
Іноді на парковці немає вибору: або стаєш «носом» до бордюру, або не стаєш взагалі. Проблема в тому, що з місця водія висоту бордюру та реальний запас кліренсу легко переоцінити — і тоді страждає бампер, «губа», підкрилок або навіть захист двигуна. Нижче — практична техніка від SUVNews, яка допомагає зупинитися максимально близько, але без контакту.
Чому бордюр небезпечніший, ніж здається
Навіть якщо кліренс «на папері» достатній, вирішує не лише висота просвіту, а й:
Швидкий метод «по лівому дзеркалу» — без вгадувань
Цей спосіб найкраще працює, коли ви паркуєтесь перпендикулярно до бордюру (класичне місце на стоянці).
Крок 1. Налаштуйте посадку та дзеркала «як завжди»
Не змінюйте висоту сидіння «під парковку». Ваш орієнтир має бути стабільним саме у вашій стандартній посадці.
Крок 2. Під’їжджайте дуже повільно
Рухайтесь на мінімальній швидкості, рівно, без підрулювань.
Крок 3. Перший стоп: побачили стикування бордюру з асфальтом у лівому дзеркалі
Як тільки лінія стику бордюр/дорога зрівнялася з лівим дзеркалом — зупиніться.
Вийдіть і подивіться, скільки запасу лишилося до бампера.
Крок 4. Дотисніть до «вашого» орієнтира
Якщо запас ще великий — під’їдьте трохи ближче і зупиніться, коли верхня кромка бордюру стане помітною під лівим дзеркалом.
Знову один раз перевірте «ногами» (вийти та глянути). Після цього ви вже запам’ятаєте свій орієнтир і надалі робитимете все без виходу з авто.
Чому це працює: ліве дзеркало дає повторювану точку відліку по відношенню до переднього звису саме у вашій посадці — а не «на око» через лобове.
Типові помилки, які найчастіше ламають бампер
Український контекст: що важливо знати про стоянку біля тротуару
У ПДР України є прямі норми, які впливають на те, як ви маєте право паркуватися біля тротуару:
Це означає: навіть якщо ви вмієте «ідеально» під’їхати до бордюру, важливо ще й не створити перешкоду пішоходам та не поставити авто з порушенням.
Короткий чекліст перед тим, як «підтиснутись» до бордюру
В Україні розширили використання приладів TruCAM — патрульні контролюватимуть швидкість ще на 14 нових ділянках…
Дизельні бестселери листопада: які нові та вживані авто з дизельними двигунами найчастіше купували українці та…
Антирейтинг найпроблемніших турбомоторів: які двигуни найчастіше ламаються, споживають оливу та потребують дорогого ремонту в Україні.
Дизельні кросовери не завжди надійні. ТОП-5 моделей, які найчастіше розчаровують власників в Україні — поломки,…
Відмовили гальма під час руху? Покрокова інструкція, що робити, щоб вижити, уникнути лобового зіткнення та…
Індивідуальні номерні знаки в Україні: чи потрібно возити стандартні номери з собою, коли вони знадобляться…