Categories: Автоновини

Штраф до 290 тисяч гривень: за що деяких українських водіїв можуть так суворо покарати

Під час повномасштабного вторгнення РФ багато українських громадян поїхали до Польщі в пошуках притулку, і деякі з них вирішили там осісти. Частина вирушила в дорогу на власних автомобілях. Численні волонтери та водії регулярно направляються до сусідньої країни з гуманітарною метою, проте не всі українські водії ознайомлені з місцевим законодавством, що може призвести до неприємних ситуацій.

Українцям, які керують автомобілем в Польщі, слід дотримуватися місцевих правил дорожнього руху та мати при собі паспорт, водійські права, свідоцтво про реєстрацію автомобіля та страховий поліс. Порушення цих норм може призвести до штрафу у розмірі 1000 злотих.

До інших правил входять:

– Обов’язкове використання ближнього світла фар.

– Дотримання коридору життя для екстрених служб.

– Використання пасків безпеки.

– Заборона використання телефону під час водіння (штраф від 200 до 1000 злотих).

Штрафи за перевищення швидкості різняться в залежності від ступеня порушення, починаючи від 50 злотих за перевищення до 10 км/год і сягаючи 2500 злотих за перевищення швидкості на 71 км/год і більше. При повторних порушеннях штрафи подвоюються.

Інші порушення, такі як обгін на пішохідному переході, неуділення дороги пішоходам та проїзд на червоне світло, також караються штрафами.

Водіння у нетверезому вигляді може призвести до штрафу до 5000 злотих або арешту на строк до 30 днів, а за ускладнених обставин штраф може зросити до 30 000 злотих (291 000 гривень) з позбавленням ліцензії на три роки.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago