Штрафні бали та нові покарання: в Україні змінять штрафи для водіїв
Водії вже звикли до того, що парламентські ініціативи часто пов’язані з підвищенням штрафів та введенням відповідальності за порушення, що раніше не розглядалися як такі. Однак депутат Верховної Ради, заступник голови Комітету з транспорту та інфраструктури Володимир Крейденко, поділився новинами про законопроекти, які обговорюються в парламенті, що можуть частково обмежити владу щодо застосування санкцій проти водіїв.
Однією із пропозицій є введення системи штрафних балів за порушення правил дорожнього руху з метою стимулювання водіїв до дотримання цих правил. Подібна система існувала за радянських часів, коли водії отримували спеціальні талони з позначками за кожне порушення. Пропозиція відновити подібну систему, навіть у електронному форматі, є логічною, але потребує розгляду індивідуальних обмежень порушень для різних водіїв, враховуючи їхні пробіги.
Додатково, депутати розглядають скасування “нештрафованих” 20 км/год при перевищенні швидкості та встановлення вищих штрафів в залежності від швидкості. Також вноситься пропозиція встановити відповідальність за гучний вихлоп, що потребує запровадження штрафів у фіксованому розмірі за перевищення рівня шуму. Проект також включає заборону на дріфт з штрафами за порушення цього обмеження. Щодо евакуації автомобілів, депутат пропонує передати ці повноваження поліції, щоб уникнути приватних компаній, які займаються цією справою і збирають плату за відновлення авто.
Ці ініціативи, якщо будуть прийняті, можуть внести зміни в систему карного реагування на порушення правил дорожнього руху та вплинути на поведінку водіїв.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!