США готують суворіші закони для автономних машин: що очікувати
У Каліфорнії почало зростати хвилювання щодо безпеки безпілотних вантажівок, що призвело до розгортання дискусій про введення нових обмежень. Ця ситуація виникла внаслідок кількох інцидентів, у яких брали участь автономні транспортні засоби, які були розроблені компаніями Cruise та Alphabet.
В даний момент управління використанням автономних транспортних засобів в Каліфорнії покладено на державних регуляторів. Проте сенатор Дейв Кортез виступив ініціатором законопроекту, який передбачає значні зміни в системі контролю. Він пропонує, щоб міста мали право надавати дозволи на використання безпілотних транспортних засобів і встановлювати відповідні правила для цього.
Окремий законопроект пропонує зобов’язати водія бути присутнім за кермом будь-якого безпілотного автомобіля вагою понад 4 536 кг. Ця пропозиція виникла через чотири місяці після того, як дебати про автономні транспортні засоби в Каліфорнії досягли свого піку.
В жовтні сталося зіткнення круїзного робототаксі з пішоходом, хоча цей інцидент не був пов’язаний з безпілотними вантажівками. Також нещодавно стався випадок, коли автомобіль компанії Waymo збив велосипедиста. Ці події спричинили зростання негативного відношення до робототаксі у багатьох громадах Каліфорнії.
Як відомо, попередня версія законопроекту, що стосується вантажівок, була прийнята законодавцями Каліфорнії минулого року, але потім на неї було накладено вето губернатором Гевіном Ньюсом. Він вважав, що поточні закони достатньо ефективні. Наразі в Каліфорнії заборонено експлуатацію автономних вантажівок, проте працюють над створенням нормативної бази, яка дозволить їх використання. Деякі інші штати, такі як Техас і Арканзас, вже дозволяють тестування та використання безпілотних вантажівок.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!