Categories: Автоновини

Стало відомо, коли вийде найдешевший кросовер Volkswagen

Компанія Volkswagen продовжує підігрівати інтерес до свого нового проекту під назвою Project 246. Це кросовер, який скоро стане найдоступнішим у лінійці марки. Відомо, що він отримає ім’я Tera і буде продаватися виключно у Південній Америці. Дата дебюту уже відома – 2 березня 2025 року в Бразилії, пише Автосвіт.

Новий Volkswagen Tera побудують на модульній платформі MQB-A0, що є спрощеним варіантом відомої платформи MQB. Цю платформу також використовують автомобілі Polo, T-Cross, Virtus та Nivus. Довжина кросовера складе приблизно чотири метри, а колісна база дорівнює такій в Polo — 2,6 метра.

Що стосується моторів, під капотом нового Tera очікується літровий трициліндровий мотор TSI потужністю 116 «конячок». Автомобіль буде доступний з механічною коробкою передач, а у дорожчій комплектації – з 6-ступеневим автоматом.

На бразильському ринку Tera буде конкурувати з такими моделями, як Fiat Pulse та Renault Kardian, а також з новинками, які ще не з’явилися на місцевих дорогах, серед яких Toyota Yaris Cross та Honda WR-V. Виробництво новинки налагодять на заводі в бразильському Таубаті.

Нові плани Volkswagen у сегменті електромобілів

Окрім Tera, Volkswagen також готує нову ймовірно недорогу модель. Компанія нещодавно зареєструвала торгову марку ID.EVERY1, яка може стати «народним» електромобілем. Це відповідає планам марки зробити електрокари доступнішими та здешевити батареї для стимулювання попиту, що останнім часом знизився.

Збільшення продажів електромобілів – одна з нагальних потреб для Volkswagen, адже в іншому випадку компанії доведеться платити великі штрафи за невиконання нових екологічних норм Євросоюзу.

Отже, з нетерпінням чекаємо на новинки від Volkswagen, які можуть суттєво вплинути на ринок доступних кросоверів та електромобілів!

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago