Двигун і трансмісія є слабкими місцями в усіх автомобілях. У корейських позашляховиків, однак, це окрема тема, яка потребує детального вивчення.
Наприклад, 6-ступінчастий автомат A6MF1 або A6F24 в кросоверах Kia і Hyundai має частий графік обслуговування, який вимагає заміни масла кожні 90 тисяч кілометрів. Крім того, без повного розбирання деталі замінити фільтруючий елемент корейської шестиступеневої трансмісії неможливо. АКПП часто виходить з ладу через перевантаження.
Через конструктивний недолік волога потрапляє в зачеплення чотириколісного конічного редуктора та утворює іржу, яка швидко роз’їдає шестерні, зуби швидко починають зношуватися і з часом ламаються.
Тому бажано регулярно розбирати, чистити та змащувати редуктор, що дещо продовжить його життя. Крім того, слід уникати бездоріжжя.
При пробігах понад 100 000 км часто виходить з ладу передній карданний шарнір.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Зимова експлуатація автомобіля сама по собі пов’язана з ризиками, а неправильні дії водія можуть лише…
Паркування в тісних умовах часто стає серйозним викликом для водіїв. Але є одна маловідома функція…
Деякі водіїв вважають, що за теплої погоди можна використовувати звичайну водопровідну воду як омивальну рідину…
На ринку є два типи колісних дисків: литі та штамповані. Литі виглядають естетично привабливо, тому…
Зростання цін на паливо змушує українських водіїв задумуватися про перехід на дешевший бензин з низьким…
Через зростання цін на паливо та складну фінансову ситуацію в Україні на ринку почастішали випадки…