Двигун і трансмісія є слабкими місцями в усіх автомобілях. У корейських позашляховиків, однак, це окрема тема, яка потребує детального вивчення.
Наприклад, 6-ступінчастий автомат A6MF1 або A6F24 в кросоверах Kia і Hyundai має частий графік обслуговування, який вимагає заміни масла кожні 90 тисяч кілометрів. Крім того, без повного розбирання деталі замінити фільтруючий елемент корейської шестиступеневої трансмісії неможливо. АКПП часто виходить з ладу через перевантаження.
Через конструктивний недолік волога потрапляє в зачеплення чотириколісного конічного редуктора та утворює іржу, яка швидко роз’їдає шестерні, зуби швидко починають зношуватися і з часом ламаються.
Тому бажано регулярно розбирати, чистити та змащувати редуктор, що дещо продовжить його життя. Крім того, слід уникати бездоріжжя.
При пробігах понад 100 000 км часто виходить з ладу передній карданний шарнір.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Автомобілі з автоматичною коробкою передач роблять водіння легшим і зручнішим. Вони не вимагають постійної уваги…
У сучасному світі автомобільна індустрія постійно розвивається, і знання англійської мови стає необхідністю для успішної…
В українських водіїв є багато помилок у щоденній їзді, які можуть коштувати їм дорого. Одна…
Стало відомо, які автомобілі в Україні найчастіше імпортують. Лише в двох регіонах переважають інші бренди.…
Відомий американський автомеханік Скотті Кілмер, який працює з автомобілями вже 56 років, попереджає про одну…
Кожен водій може зіткнутися з ситуаціями на дорозі, коли сумнівається в правильності своїх дій. Це…