Двигун і трансмісія є слабкими місцями в усіх автомобілях. У корейських позашляховиків, однак, це окрема тема, яка потребує детального вивчення.
Наприклад, 6-ступінчастий автомат A6MF1 або A6F24 в кросоверах Kia і Hyundai має частий графік обслуговування, який вимагає заміни масла кожні 90 тисяч кілометрів. Крім того, без повного розбирання деталі замінити фільтруючий елемент корейської шестиступеневої трансмісії неможливо. АКПП часто виходить з ладу через перевантаження.
Через конструктивний недолік волога потрапляє в зачеплення чотириколісного конічного редуктора та утворює іржу, яка швидко роз’їдає шестерні, зуби швидко починають зношуватися і з часом ламаються.
Тому бажано регулярно розбирати, чистити та змащувати редуктор, що дещо продовжить його життя. Крім того, слід уникати бездоріжжя.
При пробігах понад 100 000 км часто виходить з ладу передній карданний шарнір.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Не всі моделі Kia однаково вдалі. Розповідаємо про три автомобілі марки, які найчастіше розчаровують своїх…
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…