Categories: Автоновини

Такої Dacia ніхто не очікував: компанія створила екстримальний позашляховик з відкритим кузовом

Dacia представила несподівану модель позашляховика. У наступному році компанія планує випустити гоночний позашляховик Sandrider.

Ця модель була розроблена спеціально для відомого ралі-марафону “Дакар”, який проходить в складних умовах. Пілотами Sandrider стануть відомі гонщики, зокрема, Себастьян Леб, який вважається одним з найкращих ралі-гонщиків усіх часів, багаторазовий переможець “Дакара” Насер Аль-Аттія та чемпіонка світу з ралі-рейдів Крістіна Гутьєрес Герреро.

Sandrider – це компактний позашляховик з високим кліренсом, відкритими крилами та короткими звисами кузова. Автомобіль обладнаний 37-дюймовими позашляховими шинами від BF Goodrich, а кузов виконаний повністю з карбону.

Габарити Dacia Sandrider:

Довжина – 4140 мм;
Ширина – 2290 мм;
Висота – 1810 мм;
Колісна база – 3000 мм.

Салон автомобіля містить два сидіння. Внутрішнє оздоблення відбиває ультрафіолетове випромінювання та за допомогою унікальної технології не нагрівається на сонці. Для водія та навігатора передбачено чотири окремих дисплея.

Під капотом Dacia Sandrider розташований 3,0-літровий V6 твін-турбо двигун, що розвиває 360 кінських сил і 539 Н∙м обертового моменту, працюючи на екологічно чистому синтетичному паливі. Позашляховик оснащений 6-ступінчастою секвентальною коробкою передач і повним приводом.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago