Tesla обладнала «кімнати паніки» для захисту співробітників від агресивних клієнтів

У той час як недавні випадки вандалізму проти автомобілів Tesla привертають увагу громадськості, стало відомо, що компанія вже давно передбачила заходи безпеки для своїх співробітників. Згідно з інформацією, отриманою німецькою газетою Handelsblatt від інформатора, деякі дилерські центри Tesla обладнані спеціальними «кімнатами паніки», де персонал може сховатися в разі загрози.

Внутрішній документ Tesla під назвою «Безпека для менеджерів: погрози та агресія проти вашої команди» містить докладні інструкції про те, як діяти в небезпечних ситуаціях.

«Співробітники сервісних центрів або виставкових залів можуть побоюватися за свою безпеку через агресивних клієнтів або інших сторонніх осіб», – йдеться в керівництві.

Документ також пояснює, що деякі будівлі Tesla були модифіковані, щоб «забезпечити співробітникам прямий доступ в окреме приміщення в разі насильства».

Примітно, що програма створення захищених приміщень існувала задовго до 2025 року, тобто передувала нинішній хвилі нападів на автомобілі та об’єкти Tesla, спричиненій невдоволенням діяльністю генерального директора компанії Ілона Маска.

Керівництво Tesla рекомендує співробітникам проявляти емпатію під час зіткнення з розгніваними клієнтами і не сприймати агресію на свій рахунок. Персоналу також радять регулярно проводити рольові ігри для підготовки до конфронтацій і зустрічатися за чашкою кави для обговорення проблемних ситуацій.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також