Toyota, Honda і Kawasaki представили позашляховик для екстремального бездоріжжя
Японський консорціум HySE, до якого входять провідні компанії, заявив, що братиме участь у ралі Дакар-2025 з автомобілем на водневому двигуні HySE-X2. Перегони пройдуть з 3 по 17 січня в Саудівській Аравії. HySE виступить у спеціальній категорії «Mission 1000 ACT 2», призначеній для автомобілів із вуглецево-нейтральними технологіями.
Минулого року на ралі HySE вже випробував водневий двигун на мотоциклі HySE-X1 і посів четверте місце. Зібрані дані допомогли вдосконалити нову модель автомобіля. Цього разу команда прагне підвищити потужність двигуна на високих обертах та зменшити витрати палива на середніх і низьких. Також збільшили обсяг водневого палива, що стало одним із головних покращень для HySE-X2.
Читайте також:
Чотири поширені помилки при очищенні лобового скла від льоду взимку
Чотири поширені помилки при очищенні лобового скла від льоду взимку
Автомобіль має чотирициліндровий двигун з водяним охолодженням і об’ємом 998 куб. см. Новий водневий бак вміщує 7,2 кг палива під тиском 70 МПа. Авто HySE-X2 готове до серйозних випробувань. Його розміри: 4000 мм довжина, 2000 мм ширина, 1900 мм висота, а вага — 1250 кг.
До консорціуму HySE входять такі великі компанії, як Toyota, Honda, Kawasaki, Yamaha та інші. HySE планує й надалі розвивати водневі технології та співпрацювати з міжнародними партнерами. У листопаді модель HySE-X2 покажуть на Європейському тижні водневих технологій у Брюсселі.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!