Toyota планує запустити технологію електричного керма наприкінці 2024 року, після оновлення системи.
Основною зміною в системі електроприводу керма є нове співвідношення 200 градусів замість 150 градусів, як було раніше, щоб надати кермуванню більше плавності та керованості.
Технологія розроблена з урахуванням найсуворіших світових вимог до систем рульового управління з електропідсилювачем.
Система рульового управління також розроблена для нової модульної архітектури, яка буде лежати в основі електромобілів Toyota і Lexus з 2026 року.
Toyota також продовжує розробку електричної системи рульового управління під назвою Neo Steer, яка переносить управління акселератором і гальмом на кермо. Вона все ще перебуває на ранній стадії розробки.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…