Categories: Автоновини

Українських водіїв почнуть штрафувати вже з 1 жовтня: про яку вимогу часто забувають

За порушення цього правила Правил дорожнього руху, дійсного з 1 жовтня по 1 травня, водії підлягають штрафним санкціям.

Незабаром, для українських водіїв, застосовуватимуться щорічні правила, які діють з 1 жовтня по 1 травня, коли день коротший за ніч. Це стосується увімкнення ходових вогнів і ближнього світла фар на трасах поза межами населених пунктів.

За порушення цього правила власникам автомобілів загрожують наступні санкції.

Згідно з пунктом 9.8 Правил дорожнього руху, “на всіх механічних транспортних засобах поза населеними пунктами повинні бути увімкнені денні ходові вогні, а у разі їх відсутності в конструкції транспортного засобу – ближнє світло фар”.

Це правило обов’язкове для власників автомобілів будь-якого типу. Вимога дійсна восени та взимку, коли темніє рано і ускладнюється видимість на дорозі. Включені денні ходові вогні в період з 1 жовтня по 1 травня необхідні для попередження можливих зіткнень і аварій.

Якщо автомобіль зупиняють поза населеним пунктом і в нього не включені денні ходові вогні, патрульна поліція може скласти протокол за частиною 2 статті 122 Кодексу України про адміністративні правопорушення та виписати штраф у розмірі від 425 до 510 гривень.

Також, при обмеженій видимості, водії можуть використовувати дальнє світло фар або додаткові протитуманні фари на своєму транспортному засобі, але це повинно бути зроблено обережно, щоб не сліпити інших водіїв. Невиконання цих правил ПДР може призвести до адміністративних санкцій згідно із Кодексом про адміністративні правопорушення.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago