Categories: Автоновини

Українським поліцейським заборонять тримати TruCAM в руках

У Верховній Раді було зареєстровано законопроект, який вносить пряму заборону для поліції на використання TruCAM у ручному режимі. За новим законом, ці прилади мають бути встановлені “стаціонарно вмонтованим способом”.

Цей законопроект №10441, внесе зміни до статті 40 закону України “Про Національну поліцію”. Однією з основних інновацій є пряма заборона для співробітників поліції використовувати прилади для вимірювання швидкості, які не закріплені стаціонарно.

Зараз поліція часто користується TruCAM, тримаючи його в руках, що може призводити до значних похибок у вимірюванні, наприклад, якщо поліцейський зробить крок на зустріч. Фактично, використання TruCAM з рук зараз легко оскаржується у судах.

Діючий закон містить такий пункт: “Технічні прилади та технічні засоби, передбачені пунктами 1 і 2 цієї частини, поліція може закріплювати на однострої, у/на безпілотних повітряних суднах, службових транспортних засобах, суднах чи інших плавучих засобах, у тому числі тих, що не мають кольорографічних схем, розпізнавальних знаків та написів, які свідчать про належність до поліції, а також монтувати/розміщувати їх по зовнішньому периметру доріг і будівель”.

Законопроект №10441 пропонує доповнити цю статтю таким текстом: “Технічні засоби для фіксації швидкості руху транспортних засобів повинні бути встановлені стаціонарно вмонтованим способом. Ручне використання технічних засобів не допускається”.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago