Categories: Автоновини

Українським водіям нагадали, у яких випадках можуть конфіскувати авто під час війни

Воєнний стан вплинув на наше щоденне життя, введучи безліч нових норм і правил.

Однією з таких ініціатив стала жорстка заборона використання транспортних засобів у Києві, які не обладнані глушниками або еквівалентними пристроями для зниження рівня шуму в системі вихлопу.

Умови конфіскації майна в період воєнного стану роз’яснює Центр протидії дезінформації при Раді національної безпеки і оборони України. Вони стверджують, що просте штрафування за порушення недостатньо, та замість цього буде проводитися конфіскація транспортних засобів, які порушують правила. Важливо відзначити, що ці дії є законними в рамках українського законодавства, включаючи Конституцію та Цивільний кодекс.

Заборона їздити без глушника в Києві ґрунтується на розділі 31 Правил дорожнього руху, який визначає технічний стан транспортних засобів. Порушення цього правила може призвести до конфіскації. Крім того, в умовах активних бойових дій військові мають право вилучати транспортні засоби для використання в зоні конфлікту з подальшою обіцянкою повернути їх після завершення місії.

Процедура реквізиції майна визначається чотирма суворими критеріями, які включають обов’язкову компенсацію, прийняття рішень вищим керівництвом Збройних Сил, документальне оформлення та попередню оцінку майна. Слід відзначити, що в районах активних бойових дій вилучення майна може проводитися без згоди державної адміністрації згідно із статтею 3 Закону “Про правовий режим воєнного стану”.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

30 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

1 годину ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago