Categories: Автоновини

Українським водіям загрожує позбавлення прав на півроку: названо причину

Українським автомобілістам варто бути обачнішими: порушення правил проходження технічного огляду тепер може обернутися втратою водійських прав на термін до шести місяців. Таке покарання передбачено для тих, хто зневажає обов’язковими вимогами до технічного стану транспорту, — попереджає видання Іinkorr.com.

Чому ситуація критична?

Сьогодні в Україні склалася парадоксальна ситуація: штраф за відсутність техогляду — всього 340 грн, а вартість офіційної перевірки у сертифікованих центрах — від 1300 до 1600 грн. Через таку невідповідність чимало водіїв воліють ризикувати, ніж дотримуватись законодавства.

Однак із липня 2025 року в правила внесено жорсткіші вимоги: в усіх 800 пунктах техконтролю по Україні запроваджено обов’язкову фото- та відеофіксацію. Це унеможливлює будь-які маніпуляції з результатами перевірки.

Для кого техогляд є обов’язковим?

Процедура технічного контролю не обов’язкова для приватних легковиків, але строго регламентована для:

  • таксі;
  • автобусів;
  • вантажного транспорту;
  • спеціалізованої техніки.

Ігнорування цих норм може обернутися не лише штрафом, а й тимчасовим позбавленням права керування ТЗ на термін від 3 до 6 місяців, якщо порушення буде визнане грубим або повториться.

До чого це призведе?

Фахівці зазначають: урядовці намагаються вивести сферу техоглядів з тіні, підвищити рівень безпеки на дорогах та наблизити українське законодавство до європейських норм. Водіям радять не зволікати з проходженням техогляду, якщо він є обов’язковим відповідно до типу транспортного засобу.

Вам також може бути цікаво:

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

15 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

24 години ago

Топ-7 бензинових кросоверів, які служать понад 300 000 км

7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…

1 день ago