Фото: Інститут дослідження авторинку
Незважаючи на те, що додаток «Дія» пропонує швидкий і зручний спосіб переоформити автомобіль, більшість українців віддають перевагу класичному офлайн-формату. За даними Інституту дослідження авторинку, лише кожна п’ята угода з купівлі-продажу авто відбувається через електронну платформу, тоді як решта 80% оформлюються у сервісних центрах МВС.
У квітні цього року в Україні зареєстрували понад 29 тисяч операцій із продажу транспортних засобів, і з них майже 6 тисяч угод пройшли через «Дію».
Головна перешкода на шляху до оцифрування процесу — психологічна: багато хто звик до паперових документів, не достатньо обізнаний з роботою онлайн-сервісів і не довіряє електронним договорам.
На думку експертів, щоб стимулювати користувачів активніше користуватися «Дією», необхідно проводити інформаційні кампанії та вдосконалити саму платформу: покращити юзабіліті, додати корисні опції та розширити функціонал.
Вам також може бути цікаво:
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…