Корейський автовиробник Hyundai оголосив про значні зміни у своїй політиці обслуговування, пише Car and Driver. З 27 березня 2025 року компанія офіційно припиняє програму безкоштовного обслуговування для моделей 2026 року і новіше, яка раніше покривала перші три роки або 58 000 кілометрів пробігу.
Рішення пов’язане з істотним збільшенням витрат на програму, які досягли «непідтримуваного рівня». Експерти ринку пов’язують це також із можливою реакцією на нещодавно введені адміністрацією Трампа 25-відсоткові мита.
Власникам автомобілів Hyundai, придбаних у період 2020-2025 років, турбуватися не варто – для них умови обслуговування залишаться без змін. Моделі 2025 року та наявні на складах дилерів автомобілі також обслуговуватимуться за старою програмою.
Як альтернативу безкоштовному обслуговуванню, Hyundai планує запропонувати передплачені пакети обслуговування для моделей 2026 року, однак їхня вартість поки що залишається невідомою. Очікується, що люксовий підрозділ компанії – Genesis – також може наслідувати цей приклад.
Представники Hyundai рекомендують клієнтам, які мають питання щодо нової політики, звертатися до місцевих дилерів або безпосередньо до служби підтримки компанії.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
В Україні все частіше фіксуються випадки, коли водії отримують чужі штрафи за порушення ПДР. Зазвичай…
Керування транспортним засобом у стані алкогольного сп'яніння в Україні карається штрафом від 17 000 гривень…
Протокол про адміністративне порушення для водія - це ще не вирок. Серед українських автомобілістів побутує…
Правила дорожнього руху (ПДР) в Україні категорично забороняють перетин транспортними засобами суцільної лінії розмітки. У…
Сучасні автомобілі буквально напхані найрізноманітнішими опціями і технологіями, про які водії можуть не здогадуватися роками.…
Будь-який досвідчений автомеханік вам скаже, що запорука довговічності автомобіля полягає в правильних обслуговуванні та експлуатації.…