Корейський автовиробник Hyundai оголосив про значні зміни у своїй політиці обслуговування, пише Car and Driver. З 27 березня 2025 року компанія офіційно припиняє програму безкоштовного обслуговування для моделей 2026 року і новіше, яка раніше покривала перші три роки або 58 000 кілометрів пробігу.
Рішення пов’язане з істотним збільшенням витрат на програму, які досягли «непідтримуваного рівня». Експерти ринку пов’язують це також із можливою реакцією на нещодавно введені адміністрацією Трампа 25-відсоткові мита.
Власникам автомобілів Hyundai, придбаних у період 2020-2025 років, турбуватися не варто – для них умови обслуговування залишаться без змін. Моделі 2025 року та наявні на складах дилерів автомобілі також обслуговуватимуться за старою програмою.
Як альтернативу безкоштовному обслуговуванню, Hyundai планує запропонувати передплачені пакети обслуговування для моделей 2026 року, однак їхня вартість поки що залишається невідомою. Очікується, що люксовий підрозділ компанії – Genesis – також може наслідувати цей приклад.
Представники Hyundai рекомендують клієнтам, які мають питання щодо нової політики, звертатися до місцевих дилерів або безпосередньо до служби підтримки компанії.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…