Categories: Автоновини

В Hyundai вважають, що механічна коробка передач більше нікому не потрібна

Механічні коробки передач дедалі частіше зникають із модельних рядів виробників — і Hyundai упевнена: попит на “механіку” практично зник.

За даними Motor1, головна перевага автоматичних трансмісій — безперечна зручність у місті та на трасі. Додайте до цього, що сучасні системи допомоги водієві проєктуються з прицілом саме на автомати, а не на ручні “скрині”. Виробництво моделей з обома типами коробок обертається додатковими витратами, які важко виправдати з огляду на скорочення зацікавленості споживачів.

Не менш важлива й екологічна складова: новітні автоматичні трансмісії, як правило, забезпечують кращу паливну ефективність та нижчий рівень викидів порівняно з класичними “механіками”.

Та найвагоміший фактор — смакові вподобання покупців. У інтерв’ю Car Magazine керівник європейського технічного центру Hyundai заявив: “Сьогодні практично ніхто не обирає механічні коробки передач”.

За підсумками минулого року в США лише близько 30 % клієнтів замовили ручну КПП для Elantra N, тоді як решта віддали перевагу восьмиступеневому “роботу” з подвійним зчепленням. Крім того, сучасні автолюбителі все менше хочуть аналогові шкали приладів та важелі ручного гальма, віддаючи перевагу цифровим панелям і електронним паркувальним гальмам.

Особливо чітко ця тенденція простежується серед водіїв віком до 40 років: вони прагнуть купувати машини з повністю оцифрованою “приборкою”, електронним ручником і автоматичною трансмісією.

Таким чином, ручна коробка передач опиняється під загрозою зникнення, а автопром переходить на нові технологічні рельси.

Вас також можуть зацікавити новини:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

30 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

24 години ago

Топ-7 бензинових кросоверів, які служать понад 300 000 км

7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…

1 день ago