Компанія Redwood Materials, заснована у штаті Невада, має амбітні плани з революції в сфері переробки акумуляторів, включаючи автомобільні акумулятори від Toyota, які планує інтегрувати у свою програму переробки.
Головна мета компанії – видобути цінні компоненти, такі як нікель, кобальт, літій та мідь, зі старих акумуляторів для їх подальшого використання у виробництві нових джерел енергії.
Зокрема, метали, які будуть вилучені зі старих акумуляторів, основані на моделях Prius, можуть знайти друге життя у виробництві наступного покоління Camry. Протягом наступних років планується переробити приблизно 5 мільйонів акумуляторів, в основному з автомобілів Toyota Prius попередніх поколінь, які зараз експлуатуються в Каліфорнії. Багато з цих автомобілів мають більше 20 років, і їхні батареї вже вичерпали свій ресурс.
В той же час Toyota презентувала дев’яте покоління Camry, зберігаючи його структурну цілісність та додаючи оновлені дизайнерські елементи. Передова частина машини вражає своїм свіжим дизайном, включаючи витончений низький капот, стильні фари та характерну решітку радіатора.
Внутрішній простір отримав комплексний редизайн, зокрема, пасажирське відділення стало більш вишуканим за допомогою унікальної консолі. Інспірований класичними автомобілями 1980-х років, цей редизайн вказує на намірено виражений настрій вінтажної автомобільної естетики, додаючи ностальгійний акцент до сучасного інтер’єру Camry.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…