Categories: Автоновини

В Україні перевірили заправки на “недолив”: де найбільше обманюють водіїв

Нещодавно Інститут споживчих експертиз перевіряв, чи правильно наливають бензин марки А-95 на українських заправках. Виявилося, що більше половини заправок недоливають клієнтам те пальне, за яке вони вже заплатили, що дозволяє їм заробляти додаткові гроші. Зараз така ж інспекція проводиться для дизельного пального.

Було проведено тестування якісності бензину в мережах різних брендів, від преміальних до дискаунтерів. Організатори тестування виявили несподівані результати.

У лабораторії виявили, що в семи великих мережах заправок додають менше дизельного пального, ніж повинні, але в інших десяти все відбувається правильно. Навіть серед тих, де все виглядає чесно, чотири мережі також порушують правила, додаючи більше пального, ніж потрібно.

Результати експертизи були поділені на дві категорії: зелену зону включили мережі, де виявили невеликий недолік пального (до 0,5%) або перелив. У червону зону увійшли АЗС, де покладене пальне виявилося меншим, ніж було оплачено.

Ці чотири великі мережі нафтозаправних станцій дарують своїм клієнтам додаткові бонуси. Найбільше економії можна отримати від УКРНАФТИ — 1% на кожен літр палива, що складає 51 копійку за літр. WOG і AMIC дають відповідно 0,75% і 0,5% бонусів, що дорівнює 42 і 27 копійок на літр. PRIME додає до бака на 0,4% більше палива, а KLO та CHIPO мають мінімальні або жодного недоливу палива.

Деякі мережі нафтозаправних станцій, такі як БРСМ-НАФТА, BVS, ANP, MANGO, VST, недодають своїм клієнтам палива більше, ніж на 0,5% від кількості, яку вони оплатили. Наприклад, в мережі ANP клієнти можуть не отримати до 2% від купленого пального, що відповідає втраті 1 гривні і 3 копійок на кожен літр. Деякі автовласники не отримають в повному обсязі «дизельне» пальне в мережах БРСМ-НАФТА, SHELL, MANGO, де недолив становить від 73 до 83 копійок на літрі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago