Причина – правова невідповідність між міжнародною Конвенцією про дорожній рух і українськими Правилами дорожнього руху.
Згідно з Конвенцією, ратифікованою Україною, категорія «С» дає змогу керувати вантажними автомобілями з максимально дозволеною масою понад 3 500 кг. Натомість у чинній постанові Кабінету Міністрів «С» визначена тільки для транспортних засобів важче 7 500 кг. У результаті водії з посвідченнями «С» не можуть законно працювати на вантажівках, маса яких лежить між цими показниками, пише Авто 24.
Автор позову — адвокат Святослав Літинський, який сам зіткнувся з відмовою у праві керувати вантажівкою 5 тонн, — звернувся до Окружного адміністративного суду м. Києва. Він вимагає:
Під час дії воєнного стану Кабмін тимчасово дозволив власникам категорії «В» керувати вантажівками масою від 3,5 до 7,5 т, проте це рішення позначене тимчасовістю й не вирішує корінної проблеми. Перемога в суді має статус прецеденту та поверне робочі місця тисячам водіїв, які нині опинилися в правовій невизначеності.
Вам також може бути цікаво:
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…