Причина – правова невідповідність між міжнародною Конвенцією про дорожній рух і українськими Правилами дорожнього руху.
Згідно з Конвенцією, ратифікованою Україною, категорія «С» дає змогу керувати вантажними автомобілями з максимально дозволеною масою понад 3 500 кг. Натомість у чинній постанові Кабінету Міністрів «С» визначена тільки для транспортних засобів важче 7 500 кг. У результаті водії з посвідченнями «С» не можуть законно працювати на вантажівках, маса яких лежить між цими показниками, пише Авто 24.
Автор позову — адвокат Святослав Літинський, який сам зіткнувся з відмовою у праві керувати вантажівкою 5 тонн, — звернувся до Окружного адміністративного суду м. Києва. Він вимагає:
Під час дії воєнного стану Кабмін тимчасово дозволив власникам категорії «В» керувати вантажівками масою від 3,5 до 7,5 т, проте це рішення позначене тимчасовістю й не вирішує корінної проблеми. Перемога в суді має статус прецеденту та поверне робочі місця тисячам водіїв, які нині опинилися в правовій невизначеності.
Вам також може бути цікаво:
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…
Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…
7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…