Categories: Автоновини

В Україні запровадили тотальний контроль за техоглядом: що тепер чекає на водіїв

З 1 липня 2025 року в Україні набули чинності нові, значно жорсткіші правила проходження технічного огляду транспортних засобів. Тепер усі етапи перевірки обов’язково фіксуються за допомогою фото- та відеозапису, щоб уникнути фіктивних процедур і покращити якість контролю. Про це повідомляє «Економічна правда».

Що саме змінилося?

Кожен пункт технічного контролю відтепер оснащений щонайменше двома камерами, які мають забезпечувати чітке зображення всього процесу огляду. Фотофіксація повинна охоплювати не менше 70% площі автомобіля, містити точну дату й час, що відповідають фактичному часу проходження перевірки. Зображення мають бути яскравими, деталізованими та без спотворень.

Навіщо це потрібно?

Представник Головного сервісного центру МВС Павло Сорока наголошує: головна мета нововведення — усунути підробки техогляду та зробити процедуру максимально прозорою. Тепер усі записи надсилаються до регіональних сервісних центрів, де проходять додаткову перевірку.

Що ще фіксується?

Якщо у транспортному засобі є тахограф — зчитується й зберігається інформація з нього.

Результати гальмівних випробувань тепер не фотографуються, а записуються на відео.

Для навчальних авто процедуру спростили — менше бюрократії, але зберігається контроль якості.

Скільки пунктів уже готові?

На сьогодні по всій Україні працює понад 800 сертифікованих пунктів технічного огляду, які вже мають усе необхідне обладнання для фіксації. Це означає, що реформа реалізується на практиці, а не лише на папері.

Що це означає для водіїв?

Для українських автомобілістів нові вимоги — гарантія того, що техогляд справжній, а не формальний запис. У випадку спору чи претензій буде відеодоказ, що допоможе відстояти свою правоту.

Однак варто пам’ятати: невідповідність процесу вимогам фіксації може стати підставою для анулювання результату техогляду. Тому проходити перевірку слід лише в офіційних і оснащених центрах.

Техогляд в Україні перейшов на новий рівень прозорості та відповідальності. Водіям варто завчасно підготувати автомобіль і бути готовими до повної фіксації процесу. Це підвищить довіру до системи, зменшить корупційні ризики та зробить українські дороги безпечнішими.

Вас також можуть зацікавити новини:

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

14 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

24 години ago

Топ-7 бензинових кросоверів, які служать понад 300 000 км

7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…

1 день ago