В Україні зміняться правила автострахування. Нові правила почнуть діяти з наступного року, їх затвердили навесні цього року.
Договори автострахування, укладені та оплачені до 31 грудня 2024 року, залишатимуться чинними до кінця їх терміну дії. Тому після Нового року не потрібно одразу купувати новий поліс. Але після завершення дії старого договору страхування вже буде оформлятися за новими умовами.
Читайте також:
Що покласти під килимки, щоб ноги залишалися теплими в автомобілі: зимовий лайфхак
Чи потрібно вмикати поворотник на кільці: більшість водіїв помиляються
Головна зміна — збільшення лімітів страхових виплат. З 1 січня максимальні виплати за пошкодження майна зростуть із 160 тис. грн до 250 тис. грн (до 1,25 млн грн за одну подію). Виплати за шкоду здоров’ю або життю потерпілих підвищаться з 320 тис. грн до 500 тис. грн (до 5 млн грн за одну подію).
Нові договори автострахування будуть без франшизи, із можливістю прямого врегулювання, а виплати за пошкоджені деталі проводитимуться без урахування зносу. Європротокол можна буде використовувати без окремих лімітів, які були раніше, але в межах загальних сум «автоцивілки».
Пільгові водії більше не зможуть отримувати безкоштовну допомогу від МТСБУ при пошкодженні чужого майна, але їм нададуть 50% знижку на поліс автострахування.
Через підвищені страхові ліміти вартість полісів зросте, оскільки компанії будуть враховувати ці зміни у своїх розрахунках.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…