Categories: Автоновини

В Україні засвітився розкішний тюнінгований “Гелендваген” 280 тисяч євро

У Києві на вулицях міста з’явився унікальний Mercedes G-Class, тюнінгований відомим німецьким ательє Hofele Design. Цей автомобіль відрізняється не лише елегантним дизайном, а й вражаючою вартістю – приблизно 280 000 євро. Фотографії цього автомобіля були опубліковані на популярній Instagram-сторінці t.o.p.c.a.r.s_ua.

Дизайн і тюнінг від Hofele

Модель, названа Hofele HG 63, вражає своїм ексклюзивним зовнішнім виглядом. Зокрема, авто отримало нові бампери, карбонові розширювачі арок, а також стильні 21-дюймові диски. Клієнти ательє можуть вибрати й колеса діаметром до 24 дюймів, що підкреслює індивідуальність цього автомобіля.

Розкішний салон

Але найбільші зміни відбулися всередині. Ательє Hofele відоме своїми розкішними оздобленнями, і цей “Гелендваген” не став винятком. Салон обшитий високоякісною шкірою, алькантарою та карбоном. Особливою родзинкою є два окремих електрично регульованих сидіння ззаду, що розділені широкою консоллю, а також монітори для комфортного перегляду контенту.

Фото: Topcars UA

Потужність і продуктивність

За основу Hofele HG 63 взяли потужний Mercedes-AMG G63. При цьому тюнінг не змінив силовий агрегат: автомобіль оснащено 4,0-літровим V8 твін-турбо, що видає 585 кінських сил. Завдяки 9-ступінчастій автоматичній трансмісії, “Гелендваген” розганяється до 100 км/год всього за 4,5 секунди, а максимальна швидкість складає 240 км/год.

Хоча цей автомобіль, безумовно, унікальний, його розкіш, потужність та стиль роблять його мрією для багатьох автолюбителів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago