Categories: Автоновини

В Україні змінилися правила реєстрації автомобілів

Остання постанова Кабінету Міністрів щодо змін у процедурі першої реєстрації нових автомобілів в Україні, спрямована на підвищення ефективності та зручності для покупців, була успішно впроваджена в дію, заявляє Міністерство внутрішніх справ.

Згідно з новими нормами, автосалони тепер можуть реєструвати автомобілі від імені покупців без необхідності нотаріально завіреної довіреності. Ця зміна має полегшити процес, що дозволить покупцям зекономити час і гроші.

Також автосалони мають право видавати довіреності від імені покупців, що спрощує укладання угод. Ці довіреності можуть бути підписані безпосередньо в автосалоні, і для цього не потрібно звертатися до нотаріуса. Довіреності та акти прийому-передачі транспортного засобу формуються через Єдиний державний реєстр і можуть бути підписані за допомогою електронного цифрового підпису або в паперовій формі на вибір покупця.

Завдяки цим нововведенням, отримання “транзитних” номерних знаків для одноразових поїздок під час реєстрації нового автомобіля тепер є необов’язковим. Покупець може відмовитися від цього, і це рішення буде задокументоване в акті огляду та/або приймання-передачі.

Після завершення оформлення необхідних документів між покупцем і продавцем, представник автосалону може відвідати сервісний центр МВС від імені покупця. Відповідно, він може отримати свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу та номерні знаки. Ці зміни дозволяють новому власнику не вивозити автомобіль фізично з автосалону.

Важливо зауважити, що ці нововведення стосуються виключно державної реєстрації нових автомобілів і не поширюються на вживані транспортні засоби. Раніше покупці вживаних автомобілів повинні були звертатися до нотаріуса для оформлення довіреності, щоб передати продавцю повноваження на реєстрацію. Крім того, для перевезення транспортного засобу до сервісного центру МВС вимагалися червоні номерні знаки.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

48 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 години ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

3 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

23 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

24 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago