Categories: Автоновини

В Україну хочуть заборонити експорт битих електромобілів із США

Американські регулятори виражають обурення щодо можливого загоряння батарей у електромобілів під час їх транспортування на кораблях.

Тиск на державні органи в США зростає з метою введення заборон на експорт пошкоджених електромобілів за межі країни. Органи регулювання виражають обурення щодо безпеки та екологічних питань, пов’язаних з перевезенням та утилізацією батарей.

Однією з ідей є вдосконалення системи відстеження батарей, що залишаються в автомобілях під час транспортування через різні канали. Це важливо, оскільки вже були випадки пожеж, викликані загорянням батарей електромобілів під час їх перевезення.

Ще однією причиною обмежень може бути уникнення вивозу електронних відходів у країни, які не мають необхідної інфраструктури для їх переробки. Влада має на меті зберігання цінних мінералів з акумуляторів в межах країни.

Стартапи з переробки акумуляторів у Західній Європі та США отримали великі інвестиції для зміцнення ланцюжків постачання сировини зі старих або пошкоджених батарей. Однак їм поки що не вдається використовувати значну частину відпрацьованих акумуляторів.

Українці, які ввозять пошкоджені електромобілі, на даний момент користуються підтримкою від існуючих страхових компаній та аукціонів. Пошкоджені електромобілі, як правило, більше схильні до списання після аварій, ніж транспортні засоби з двигунами внутрішнього згоряння. Reuters вказує на те, що значна частина пошкоджених електромобілів, які продаються на металобрухт, є майже новими авто з низьким пробігом.

Головна проблема ускладнення ремонту електромобілів полягає в відсутності стандартів щодо обробки батарей після аварії. У світі відсутній галузевий стандарт для визначення працездатності батареї після аварії.

Виробники транспортних засобів часто відмовляються від ремонту акумуляторів через страх відповідальності за майбутні проблеми. Невизначеність щодо стану батареї через два-три роки та подальших 50 000 кілометрів шляху робить це рішення проблематичним.

Хоча в США існують підприємства, які заробляють на розбиранні автомобілів для вилучення цінних деталей для подальшого перепродажу, для розбирання батарей необхідні спеціалісти, обладнання та безпечне зберігання літій-іонних елементів. Багато авторозбірників не володіють такою інфраструктурою.

Крім того, електромобілі мають простіші трансмісії з великою кількістю пластмасових елементів та великими компонентами кузова, що ускладнює їх розбірку. Деякі електромобілі мають акумулятор, який вбудований безпосередньо в конструкцію автомобіля, роблячи його особливо важким для розбирання.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Recent Posts

Десять прихованих можливостей вашого автомобіля, які полегшать керування

Сучасні автомобілі – це не просто транспорт, а справжні технологічні дива. Багато водіїв навіть не…

15 хвилин ago

Що робити, якщо пробило колесо, а запасного немає: корисні поради для водіїв

Багато сучасних авто випускають без запасного колеса, щоб зменшити витрати. Але це створює проблему, якщо…

1 годину ago

Як очистити каталізатор автомобіля: два надійні способи

Каталітичний нейтралізатор (каталізатор) допомагає зменшити шкідливі викиди автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння. Це важлива частина…

2 години ago

Юрист вказав на три категорії водіїв, яких патрульні бояться зупиняти

Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…

14 години ago

Водіям пояснили, чому один поширений штраф поліції є незаконним

Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…

14 години ago

Як колір авто може розкрити характер власника: висновки психологів

Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…

15 години ago