Американські регулятори виражають обурення щодо можливого загоряння батарей у електромобілів під час їх транспортування на кораблях.
Тиск на державні органи в США зростає з метою введення заборон на експорт пошкоджених електромобілів за межі країни. Органи регулювання виражають обурення щодо безпеки та екологічних питань, пов’язаних з перевезенням та утилізацією батарей.
Однією з ідей є вдосконалення системи відстеження батарей, що залишаються в автомобілях під час транспортування через різні канали. Це важливо, оскільки вже були випадки пожеж, викликані загорянням батарей електромобілів під час їх перевезення.
Ще однією причиною обмежень може бути уникнення вивозу електронних відходів у країни, які не мають необхідної інфраструктури для їх переробки. Влада має на меті зберігання цінних мінералів з акумуляторів в межах країни.
Стартапи з переробки акумуляторів у Західній Європі та США отримали великі інвестиції для зміцнення ланцюжків постачання сировини зі старих або пошкоджених батарей. Однак їм поки що не вдається використовувати значну частину відпрацьованих акумуляторів.
Українці, які ввозять пошкоджені електромобілі, на даний момент користуються підтримкою від існуючих страхових компаній та аукціонів. Пошкоджені електромобілі, як правило, більше схильні до списання після аварій, ніж транспортні засоби з двигунами внутрішнього згоряння. Reuters вказує на те, що значна частина пошкоджених електромобілів, які продаються на металобрухт, є майже новими авто з низьким пробігом.
Головна проблема ускладнення ремонту електромобілів полягає в відсутності стандартів щодо обробки батарей після аварії. У світі відсутній галузевий стандарт для визначення працездатності батареї після аварії.
Виробники транспортних засобів часто відмовляються від ремонту акумуляторів через страх відповідальності за майбутні проблеми. Невизначеність щодо стану батареї через два-три роки та подальших 50 000 кілометрів шляху робить це рішення проблематичним.
Хоча в США існують підприємства, які заробляють на розбиранні автомобілів для вилучення цінних деталей для подальшого перепродажу, для розбирання батарей необхідні спеціалісти, обладнання та безпечне зберігання літій-іонних елементів. Багато авторозбірників не володіють такою інфраструктурою.
Крім того, електромобілі мають простіші трансмісії з великою кількістю пластмасових елементів та великими компонентами кузова, що ускладнює їх розбірку. Деякі електромобілі мають акумулятор, який вбудований безпосередньо в конструкцію автомобіля, роблячи його особливо важким для розбирання.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…