Categories: Автоновини

В Україну імпортували легкові авто на 3,6 млрд доларів

Згідно з даними Держстату, з січня по жовтень 2023 року в Україну було імпортовано 265 тисяч легкових автомобілів (включно з новими та вживаними), що на 4% більше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Про це повідомляє “Укравтопром”.

Загальна митна вартість ввезених авто склала $3 мільярди 634 мільйони, що є зростанням на 9,5% у порівнянні з минулим роком.

Де найбільше легковиків?

На першому місці серед постачальників легкових автомобілів опинилася Німеччина, звідки в Україні завезли понад 53,5 тисячі авто. Також до трійки лідерів потрапили США та Китай.

Топ-10 країн постачальників легкових авто:

  1. Німеччина – 53 557 од. (-12%);
  2. США – 40 793 од. (+34%);
  3. Китай – 30 491 од. (+81%);
  4. Японія – 26 523 од. (+0,3%);
  5. Франція – 14 660 од. (-34%);
  6. Корея – 13 920 од. (+39%);
  7. Чехія – 12 238 од. (-20%);
  8. Велика Британія – 11 420 од. (-16%);
  9. Словаччина – 11 081 од. (+18%);
  10. Мексика – 10 991 од. (+42%).

Читайте також: Новий дорожній знак із велосипедом і мотоциклом: що він забороняє та який штраф за ігнорування

Цікаво, що за останній рік Китай значно збільшив імпорт легкових автомобілів в Україну і вже практично наздогнав США по кількості ввезених авто. У листопаді українці придбали 822 авто, імпортовані з Китаю, і більшість (80%) з них становили електромобілі.

Крім того, в листопаді в Україні було зареєстровано понад 2,5 тисячі вживаних легкових автомобілів із США, що складає 17% від загальної кількості вживаних автомобілів, що отримали нові українські номери у цьому місяці.

Отже, ринок легкових автомобілів в Україні продовжує зростати, а постачальники з різних країн активно конкурують за увагу українських споживачів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

29 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

24 години ago

Топ-7 бензинових кросоверів, які служать понад 300 000 км

7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…

1 день ago