Categories: Автоновини

В Європі нові автомобілі почнуть оснащувати «чорними ящиками»

Системи автомобільних “чорних ящиків”, також відомих як бортові самописці, були вперше впроваджені на літаках у 1960-х роках. З 2024 року вони стануть стандартними у всіх нових автомобілях, які будуть продавати в Європейському Союзі.

Починаючи з липня 2024 року, всі автомобілі, які зареєстровані в Європейському Союзі, повинні бути обладнані “реєстратором даних про події” (Event Data Recorder) як стандартною функцією. Це вимога стосується легкових автомобілів класу М1, які можуть вміщати до восьми пасажирів, а також комерційних автомобілів класу N1, включаючи пікапи та фургони з масою не більше 3500 кг.

Ці пристрої призначені для допомоги експертам у визначенні подій при дорожньо-транспортних пригодах. Вони записують певні параметри протягом короткого періоду часу – п’ять секунд перед зіткненням і 0,3 секунди після нього.

Згідно з інформацією, наданою Єврокомісією, “реєстратор даних про події” фіксує та зберігає такі дані: швидкість, гальмування, положення та нахил автомобіля на дорозі, а також реакцію вбудованих систем безпеки.

Цей пристрій вбудований у блок керування подушками безпеки і не може бути вимкнений; він автоматично активується при спрацюванні подушок безпеки та переднатягувачів ременів безпеки, зауважують експерти.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

2 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago