Categories: Автоновини

Верховна Рада може продовжити пільги на ввезення електромобілів в Україні: що це означає для водіїв?

Реєстрація законопроєкту № 13351-1

23 червня у Верховній Раді зареєстровано проєкт закону № 13351-1, який передбачає продовження дії пільгового режиму при імпорті електромобілів. Ініціатива покликана підтримати громадян та бізнес, які обирають екологічний та енергоефективний транспорт, повідомляє сайт парламенту.

Мета та ключова ідея

Володимир Крейденко, заступник голови комітету з питань транспорту та інфраструктури і один із авторів документа, зазначає: «Електромобіль — не розкіш, а інструмент енергетичної незалежності та скорочення викидів. В сучасних умовах варто заохочувати громадян до використання чистих технологій».

Законопроєкт пропонує зберегти податкові преференції на весь час воєнного стану та ще протягом року після його завершення.

Перелік пільг

  • звільнення від податку на додану вартість (ПДВ);
  • відсутність ввізного мита;
  • зниження акцизного збору.

За словами Крейденка, цей пакет заходів не лише робить електромобілі доступнішими для пересічних водіїв, а й підштовхує розвиток малого бізнесу, зарядної інфраструктури та сервісних центрів.

Перспективи та загрози

Автори проєкту попереджають: різке скасування пільг може призвести до відтоку інвестицій із зарядної мережі, падіння попиту на електротранспорт та повернення інтересу до авто з ДВЗ. Продовження пільгового режиму дає чіткий сигнал ринку про стабільність державної політики й підтримку сталого розвитку.

Якщо Верховна Рада схвалить законопроєкт № 13351-1, це стане вагомим кроком до «зеленізації» автопарку в Україні. Перспектива податкових пільг сприятиме кращій якості повітря, зменшенню залежності від нафтопродуктів та активному розвитку сучасної транспортної інфраструктури.

Вам також може бути цікаво:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

56 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago