Categories: Автоновини

Водіям доведеться переплачувати: за що українці будуть віддавати додаткові гроші

В Україні внесли зміни до вартості державної реєстрації транспортних засобів, причина цього рішення – підвищення вартості бланків для свідоцтв про реєстрацію. Раніше вартість одного такого бланка становила 312 гривень, а тепер ця сума зросла до 405 гривень. Однак вартість реєстрації для власників автомобілів, які обирають електронне свідоцтво, залишиться незмінною.

Докладніше про зміни та їхні причини розповідає Міністерство внутрішніх справ (МВС).

Нові тарифи стосуються різних категорій транспортних засобів та їхніх агрегатів:

– Для всіх категорій транспортних засобів (з номерним знаком) – 955 гривень.

– Для мототранспорту (з номерним знаком) – 727 гривень.

– Для причепів (з номерним знаком) – 716 гривень.

– Для мопедів або їхніх агрегатів (з номерним знаком) – 698 гривень.

Вартість бланка (405 гривень) та вартість послуги (200 гривень) включені у ці ставки. Вартість номерних знаків залежить від типу транспортного засобу (від 93 до 350 гривень).

Зміни вартості реєстрації стосуються лише випадків, коли реєстрація проводиться на пластиковому бланку. Власники транспортних засобів мають можливість відмовитися від фізичного бланку та отримати лише електронне свідоцтво. Варто відзначити, що електронні документи, що відображаються в додатку “Дія” та Електронному кабінеті водія, мають чинність лише на території України.

Також МВС повідомило, що багато сервісних центрів мають залишки бланків попередньої партії, тому поки є такі запаси, послуга реєстрації залишатиметься за попередньою вартістю – 312 гривень. Нові тарифи будуть введені пізніше.

Отже, зміни вартості державної реєстрації транспортних засобів в Україні відбулися через зростання вартості бланків. Нові ставки стосуються лише фізичних бланків, тоді як вартість електронних свідоцтв залишається незмінною.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

2 хвилини ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

45 хвилин ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

21 годину ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

22 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

23 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago