Categories: Автоновини

Водіям доведеться переплачувати: за що українці будуть віддавати додаткові гроші

В Україні внесли зміни до вартості державної реєстрації транспортних засобів, причина цього рішення – підвищення вартості бланків для свідоцтв про реєстрацію. Раніше вартість одного такого бланка становила 312 гривень, а тепер ця сума зросла до 405 гривень. Однак вартість реєстрації для власників автомобілів, які обирають електронне свідоцтво, залишиться незмінною.

Докладніше про зміни та їхні причини розповідає Міністерство внутрішніх справ (МВС).

Нові тарифи стосуються різних категорій транспортних засобів та їхніх агрегатів:

– Для всіх категорій транспортних засобів (з номерним знаком) – 955 гривень.

– Для мототранспорту (з номерним знаком) – 727 гривень.

– Для причепів (з номерним знаком) – 716 гривень.

– Для мопедів або їхніх агрегатів (з номерним знаком) – 698 гривень.

Вартість бланка (405 гривень) та вартість послуги (200 гривень) включені у ці ставки. Вартість номерних знаків залежить від типу транспортного засобу (від 93 до 350 гривень).

Зміни вартості реєстрації стосуються лише випадків, коли реєстрація проводиться на пластиковому бланку. Власники транспортних засобів мають можливість відмовитися від фізичного бланку та отримати лише електронне свідоцтво. Варто відзначити, що електронні документи, що відображаються в додатку “Дія” та Електронному кабінеті водія, мають чинність лише на території України.

Також МВС повідомило, що багато сервісних центрів мають залишки бланків попередньої партії, тому поки є такі запаси, послуга реєстрації залишатиметься за попередньою вартістю – 312 гривень. Нові тарифи будуть введені пізніше.

Отже, зміни вартості державної реєстрації транспортних засобів в Україні відбулися через зростання вартості бланків. Нові ставки стосуються лише фізичних бланків, тоді як вартість електронних свідоцтв залишається незмінною.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

14 години ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

2 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

2 дні ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

2 дні ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

2 дні ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

2 дні ago