Нове дослідження, проведене у Канаді, пролило світло на досить недосліджену тему: нашу здатність звертати увагу на реальне водіння, коли ми перебуваємо за кермом автомобіля з автопілотом 2-го рівня (L2). Вчені виявили, що хоча деякі вважають, що приділяють занадто багато уваги дорозі, їхньої абстрагованості достатньо, щоб збільшити кількість аварій.
Загалом було перевірено багато аспектів поведінки та функціонування водія. Поведінка відстежувалась протягом 80 хвилин під час ручного та автономного водіння Tesla Model 3. Експерти також відстежували фізичні показники водія.
Результати показали, що з увімкненим автопілотом ми не звертаємо уваги на найважливіший аспект водіння: дорогу і те, куди ми їдемо.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…
Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…
Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…
Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…