Categories: Автоновини

Водіям розповіли де в Києві ловлять водіїв на TruCam: список вулиць

На всіх основних магістралях Києва, навіть на тих, де розташовано більше трьох смуг руху у одному напрямку та існує роздільник від зустрічного руху, максимально допустима швидкість обмежена до 50 кілометрів на годину. Поліцейські патрулі для контролю за дотриманням цих обмежень використовують TruCam.

Навіть при тому, що суди не завжди визнають записи з камер TruCam як повноцінний доказ, поліція продовжує виявляти порушників швидкісного режиму в Києві. Зокрема, зараз поліція може використовувати ручні радари для автоматичного фіксування порушень швидкісних обмежень на 10 вулицях столиці:

– проспект Миколи Бажана;
– проспект Берестейський;
– Набережне шосе;
– проспект Броварський;
– проспект Академіка Палладіна;
– Столичне шосе;
– Кільцева дорога (від проспекту Берестейського до майдану Одеської);
– вулиця Академіка Заболотного;
– вулиця Борщагівська;
– проспект Соборності.

Місця, де поліція проводить контроль за швидкістю з використанням спеціальних технічних засобів, позначені дорожніми знаками 5.76 “Автоматична відеофіксація порушень правил дорожнього руху”.

Важливо відзначити, що за порушення встановлених обмежень швидкості передбачені наступні штрафи:

– Перевищення встановлених обмежень швидкості на більше ніж 20 кілометрів на годину, згідно зі статтею 122 частини 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП). Штраф – 340 гривень.

– Перевищення встановлених обмежень швидкості на більше ніж 50 кілометрів на годину, згідно зі статтею 122 частини 4 КУпАП. Штраф – 1700 гривень.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

18 хвилин ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

3 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago