Categories: Автоновини

Водіям розповіли де в Києві ловлять водіїв на TruCam: список вулиць

На всіх основних магістралях Києва, навіть на тих, де розташовано більше трьох смуг руху у одному напрямку та існує роздільник від зустрічного руху, максимально допустима швидкість обмежена до 50 кілометрів на годину. Поліцейські патрулі для контролю за дотриманням цих обмежень використовують TruCam.

Навіть при тому, що суди не завжди визнають записи з камер TruCam як повноцінний доказ, поліція продовжує виявляти порушників швидкісного режиму в Києві. Зокрема, зараз поліція може використовувати ручні радари для автоматичного фіксування порушень швидкісних обмежень на 10 вулицях столиці:

– проспект Миколи Бажана;
– проспект Берестейський;
– Набережне шосе;
– проспект Броварський;
– проспект Академіка Палладіна;
– Столичне шосе;
– Кільцева дорога (від проспекту Берестейського до майдану Одеської);
– вулиця Академіка Заболотного;
– вулиця Борщагівська;
– проспект Соборності.

Місця, де поліція проводить контроль за швидкістю з використанням спеціальних технічних засобів, позначені дорожніми знаками 5.76 “Автоматична відеофіксація порушень правил дорожнього руху”.

Важливо відзначити, що за порушення встановлених обмежень швидкості передбачені наступні штрафи:

– Перевищення встановлених обмежень швидкості на більше ніж 20 кілометрів на годину, згідно зі статтею 122 частини 1 Кодексу України про адміністративні правопорушення (КУпАП). Штраф – 340 гривень.

– Перевищення встановлених обмежень швидкості на більше ніж 50 кілометрів на годину, згідно зі статтею 122 частини 4 КУпАП. Штраф – 1700 гривень.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

56 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago