Categories: Автоновини

Водії ризикують залишитися без авто: які нові жорсткі заходи готують ТЦК

Водії, що не з’являються на виклик військової комісії, мають бути готові до серйозних наслідків для свого транспорту. Про це наголошує адвокатка та керуюча партнерка АО «Актум» Олена Хоменко в коментарі для РБК-Україна.

Штрафи за невиконання викликів

Особи, що перебувають на військовому обліку та ігнорують запрошення до територіальних центрів комплектування для оновлення даних чи проходження ВЛК, підлягають адміністративним стягненням від 17 до 25 тисяч гривень. Якщо порушник не погашає ці санкції тривалий час, можуть застосуватися додаткові примусові заходи, зокрема конфіскація автомобіля.

Додаткові ризики для власників авто

У випадку системного ухилення від служби та неуплати штрафів, які повторно накладаються у тому самому діапазоні, держава має право застосувати низку обмежень:

  • блокування банківських рахунків;
  • арешт іншого майна;
  • тимчасове позбавлення права керувати транспортом.

За словами Олени Хоменко, якщо штраф у розмірі, скажімо, 25,5 тис. грн не сплачено протягом 15 днів, сума автоматично подвоюється. Таким чином три прострочені постанови можуть обернутися боргом понад 160 тисяч гривень.

Що робити, щоб уникнути конфіскації

Юристка попереджає: коли загальна заборгованість перевищує 165 тисяч гривень, державний виконавець у 2025 році має право арештувати майно боржника та виставити його на продаж через платформу СЕТАМ. Таким чином авто можуть реалізувати на публічних електронних торгах.

Отже, щоб не ризикувати власним транспортом і не набрати суттєвих фінансових боргів, військовозобов’язаним водіям радять своєчасно реагувати на виклики ТЦК і вчасно оновлювати дані або проходити ВЛК.

Вам також може бути цікаво:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

35 хвилин ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

1 годину ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

24 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

1 день ago