Categories: Автоновини

Водії ризикують залишитися без авто: які нові жорсткі заходи готують ТЦК

Водії, що не з’являються на виклик військової комісії, мають бути готові до серйозних наслідків для свого транспорту. Про це наголошує адвокатка та керуюча партнерка АО «Актум» Олена Хоменко в коментарі для РБК-Україна.

Штрафи за невиконання викликів

Особи, що перебувають на військовому обліку та ігнорують запрошення до територіальних центрів комплектування для оновлення даних чи проходження ВЛК, підлягають адміністративним стягненням від 17 до 25 тисяч гривень. Якщо порушник не погашає ці санкції тривалий час, можуть застосуватися додаткові примусові заходи, зокрема конфіскація автомобіля.

Додаткові ризики для власників авто

У випадку системного ухилення від служби та неуплати штрафів, які повторно накладаються у тому самому діапазоні, держава має право застосувати низку обмежень:

  • блокування банківських рахунків;
  • арешт іншого майна;
  • тимчасове позбавлення права керувати транспортом.

За словами Олени Хоменко, якщо штраф у розмірі, скажімо, 25,5 тис. грн не сплачено протягом 15 днів, сума автоматично подвоюється. Таким чином три прострочені постанови можуть обернутися боргом понад 160 тисяч гривень.

Що робити, щоб уникнути конфіскації

Юристка попереджає: коли загальна заборгованість перевищує 165 тисяч гривень, державний виконавець у 2025 році має право арештувати майно боржника та виставити його на продаж через платформу СЕТАМ. Таким чином авто можуть реалізувати на публічних електронних торгах.

Отже, щоб не ризикувати власним транспортом і не набрати суттєвих фінансових боргів, військовозобов’язаним водіям радять своєчасно реагувати на виклики ТЦК і вчасно оновлювати дані або проходити ВЛК.

Вам також може бути цікаво:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

21 хвилина ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

1 день ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

1 день ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

1 день ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

1 день ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

1 день ago