Categories: Автоновини

Водіїв старше 65 років хочуть позбавити прав: що відомо

Напрямки безпеки дорожнього руху у Європейському Союзі перебувають під впливом важливих змін, спрямованих на поліпшення навичок водіння серед літніх водіїв. Ці заходи вписуються у загальний контекст ініціативи Vision Zero, яка ставить перед собою завдання зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод та пов’язаних із ними смертей.

Серед ключових ініціатив ЄС – впровадження психологічних оцінок для водіїв віком 65 років і старше, які мають намір продовжити термін дії свого посвідчення водія. Мета полягає в виявленні можливих проблем з концентрацією та оцінкою розумових здібностей літніх водіїв. Якщо тестування виявить проблеми, це може призвести до відмови у поновленні посвідчення.

Паралельно з психологічними тестами Європейська комісія розглядає можливість впровадження курсів підвищення кваліфікації для водіїв віком 70 років і старше, а також можливість видачі короткострокових ліцензій на 5 років. Зараз також розглядається можливість щорічних іспитів для осіб старше 75 років, щоб бути впевненими у їхній здатності до безпечного водіння.

Ініціативи ЄС здобули як підтримку, так і критику. Прихильники вважають, що такі заходи сприятимуть загальному підвищенню безпеки дорожнього руху, забезпечуючи підтримку та удосконалення навичок водіння літніх водіїв. Однак опоненти висловлюють занепокоєння щодо можливої дискримінації за віком і обмеження свободи самостійних літніх водіїв.

Необхідність збалансованого підходу, постійного вдосконалення правил та врахування думки експертів і літніх водіїв визначається потребою забезпечення безпеки дорожнього руху, залишаючи при цьому недоторканність прав та незалежність покоління старших водіїв.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago