Categories: Автоновини

Volkswagen анонсував новий кросовер в стилі Tiguan

Китайське Міністерство промисловості нещодавно поділилося новими світлинами майбутнього кросовера Volkswagen Tayron L. Ця модель офіційно з’явиться на ринку Піднебесної в березні 2025 року, про що повідомляє ITHome.

Дизайн та розміри нового Tayron L

Новий Tayron L запропонує споживачам два варіанти зовнішнього оформлення – звичайний та R-Line, що має більш агресивний вигляд завдяки урізноманітненому обважуванню. Габарити нового кросовера становлять 4695 x 1866 x 1685 мм, а колісна база сягає 2791 мм. Для автолюбителів буде доступний вибір з кількох варіантів колісних дисків із діаметром 18, 19 та 20 дюймів.

Фото: ITHome

Салон та технології

На передній панелі автомобіля будуть три екрани, що забезпечать сучасний функціонал. Перед водієм розташують 10,25-дюймовий екран, а для медіасистеми встановлять 15-дюймовий дисплей. Не забули й про пасажира – перед ним розмістять 11,6-дюймовий екран для зручності.

Двигуни та потужність

Базова версія новинки обладнана 1,5-літровим турбодвигуном, що видає 160 кінських сил. Проміжна версія отримала 2,0-літровий мотор потужністю 186 «коней», а топова версія, у свою чергу, має 2,0-літровий двигун, який забезпечує 220 кінських сил. В окремих версіях інженери передбачили систему повного приводу.

Фото: ITHome

Місце в ієрархії Volkswagen

Tayron L займе проміжне місце в лінійці Volkswagen, розташовуючи себе між Tiguan та Touareg. Його прямих попередників складають довгобазний Tiguan Allspace та трирядний Tiguan Mk2, що вже встигли знайти свою аудиторію на ринку.

Отже, новий кросовер Volkswagen Tayron L обіцяє стати вагомим гравцем на ринку, привносячи в технології та стиль нові акценти. Час покаже, чи зможе він закріпитися в серцях автолюбителів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

1 день ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

2 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

2 дні ago

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв

Топ-3 бюджетні кросовери для українських водіїв у 2025 році: надійні, доступні в обслуговуванні та пристосовані…

2 дні ago

Топ-7 автомобілів, які ідеально підходять для українських доріг

Топ-7 автомобілів, які найкраще підходять для українських доріг у 2025 році. Надійні, витривалі моделі з…

2 дні ago

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг

Топ-5 автомобілів, які не підходять для українських доріг у 2025 році. Реальні проблеми, витрати на…

2 дні ago