Volkswagen і Rivian уклали партнерство на $5,8 млрд: що це означає для майбутнього електромобілів
Volkswagen Group офіційно оголосила про стратегічне партнерство з американським стартапом Rivian, спрямоване на спільне розроблення програмного забезпечення для електромобілів наступного покоління. Компанії сподіваються знизити витрати і прискорити впровадження передових технологій за рахунок об’єднання зусиль, повідомляє AutoExpress.
Які технології розробляють Volkswagen і Rivian?
Глава бренду Volkswagen Томас Шефер повідомив, що спільна робота охопить «всі електронні системи автомобіля», включно з шасі, силовими агрегатами та інформаційно-розважальними системами. Перші моделі, що використовують нові технології, з’являться у Porsche і Audi, а також у деяких американських брендів концерну. Надалі нововведення будуть інтегровані в автомобілі на платформі SSP (Scalable Systems Platform).
Volkswagen зазначає, що співпраця з Rivian забезпечить «найкращі у своєму класі програмні технології» для майбутніх моделей завдяки досвіду Rivian у галузі електроніки та глобальному масштабу Volkswagen Group.
Фінансова сторона угоди
У рамках партнерства Volkswagen інвестує $5,8 млрд (£4,5 млрд або близько 240 млрд грн) у Rivian до 2027 року. Спільні розробки ляжуть в основу концепції Software Defined Vehicle (SDV), яка дасть змогу електромобілям отримувати регулярні оновлення «повітрям» і покращувати функціональність протягом усього життєвого циклу.
Зниження витрат і конкуренція з Китаєм
Ще однією важливою метою співпраці є зниження собівартості виробництва електромобілів. Це особливо актуально на тлі зростання експорту китайських моделей в Європу і США. Volkswagen і Rivian планують використовувати спільні технології в широкому спектрі автомобілів, включно з компактними міськими моделями.
Майбутнє електромобілів Volkswagen
Очікується, що перші моделі Volkswagen, що використовують напрацювання Rivian, з’являться у 2027 році. Вони отримають архітектуру, аналогічну платформі нового Rivian R2, який дебютує у 2026 році. Rivian R2 відрізняється інтеграцією акумулятора в конструкцію платформи, що забезпечує запас ходу понад 550 км.
Volkswagen має намір адаптувати цю технологію для своєї лінійки електромобілів, включно з компактними і масовими моделями. До того ж концерн уже тестує прототипи зі встановленими компонентами від Rivian.
Інформаційно-розважальні системи та цифрові технології
Незважаючи на включення мультимедіа-систем до спільних розробок, Volkswagen стверджує, що вже досяг високого рівня в цій сфері. За словами Шефера, інтеграція технологій Rivian насамперед спрямована на інші аспекти електроніки, а не на переробку поточних рішень у сфері мультимедіа.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!