Volkswagen зменшує потужність авто та пропонує її відновлення за додаткову плату

У світі автомобілів з’являється новий тренд — потужність за підпискою. Так, власники електрокара Volkswagen ID.3 Pure можуть за окрему плату розблокувати приховані можливості свого авто.

За паспортом модель має 168 к.с., але без підписки водій отримує лише 148 к.с.. Щоб відкрити повний потенціал, потрібно оформити передплату.

Скільки коштує «додаткова сила»

У Великій Британії Volkswagen пропонує кілька варіантів:

  • £16,50 на місяць;

  • £165 на рік;

  • £649 за довічний доступ.

При цьому різниця — лише 20 к.с., що майже не впливає на динаміку та ніяк не змінює запас ходу.

Позиція компанії

У Volkswagen пояснюють, що така ідея нічим не відрізняється від підходу зі звичайними авто, де потужніші двигуни доступні тільки у вищих комплектаціях:

«Ми даємо клієнтам можливість отримати спортивніший досвід навіть після покупки, а не тільки під час вибору комплектації», — заявили в компанії.

Чи варта гра свічок?

Подібні рішення вже тестують й інші автовиробники: BMW, Mercedes, Tesla. Вони пропонують підписки на функції, але з більш відчутним результатом. Наприклад, Polestar за $1 195 додає одразу 68 к.с., що виглядає набагато привабливіше на фоні «скромних» 20 к.с. від Volkswagen.

Це піднімає питання: чи справді варто платити за таку дрібницю, особливо коли автомобіль і так уже куплений повністю?

Чому це важливо

Підписки в автоіндустрії стають частиною глобального тренду — виробники прагнуть монетизувати не тільки продаж машин, а й їхні функції. Для когось це можливість гнучко налаштувати автомобіль «під себе», для інших — відчуття, що компанія продає те, що вже й так має бути у комплектації.

 

 

Джерело ТопЖир
Читайте також