Categories: Автоновини

Volkswagen назавжди припиняє виробництво одного із кросоверів

Кросовер Volkswagen T-Roc Cabriolet, який базується на доступному хетчбеку Golf, знімуть з виробництва назавжди. Цей автомобіль не отримає наступника, а виробництво завершиться у 2027 році. Варто зазначити, що T-Roc Cabriolet залишався єдиним кабріолетом у сучасній лінійці VW.

Про цю новину повідомляє Motor1. Модель T-Roc Cabriolet займала досить специфічну нішу на ринку — кросовер-кабролет. Однак прямих конкурентів у цієї машини не було, через що рівень продажів залишався низьким.

Фото: Volkswagen

Термін служби автомобіля розпочався з дебюту у 2019 році, і він мав можливість показати себе на ринку. Компанія сподівалася, що незвичайний формат допоможе залучити покупців, але споживачі віддавали перевагу або класичним кабріолетам, або більш практичним моделям з фіксованим дахом.

Цілком резонно, що Volkswagen T-Roc Cabriolet став фактично заміною для кабріолету VW Golf. Керівництво компанії, напевно, сподівалося, що форма популярного кросовера дозволить реалізувати будь-яку модель. Проте реальність виявилася іншою — продажі були не на рівні очікувань.

Фото: Volkswagen

Окрім відмови від T-Roc Cabriolet, незабаром на ринку з’явиться новий Volkswagen T-Roc 2 покоління. Автомобілі проходять дорожні випробування, і анонс прем’єри вже на горизонті. Відомо, що у новій лінійці не буде кабріолету — залишиться лише традиційний п’ятидверний кузов.

Для тих, хто стежить за новинами зі світу автомобілів, це може бути знаковим моментом. Чи зможе новий T-Roc залучити увагу покупців? Час покаже.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago