Categories: Автоновини

Виробник дешевих смартфонів випустить бюджетний кросовер із запасом ходу до 655 км

Спільне підприємство Huawei і SAIC під новим ім’ям Shangjie наприкінці вересня представить свій перший автомобіль — кросовер H5. Уся технічна інформація вже міститься в офіційних реєстраційних документах, повідомляє cnevpost.

Модель Shangjie H5: два типи силових установок

Китайський бренд Shangjie (Шанцзе) дебютує універсальним SUV H5 у двох модифікаціях: повністю електричній BEV та розширеної hybrid-версії EREV. BEV-варіант забезпечить пробіг до 655 км за циклом CLTC.

Згідно з поданими даними, довжина кросовера становить 4 780 мм, він оснащений одним електродвигуном і комплектується акумуляторами CATL.

Оснащення та помічники водія

Після проходження всіх необхідних сертифікацій Shangjie H5 готовий до виходу на ринок. За словами виробника в офіційному повідомленні на Weibo, BEV-версія здатна подолати до 655 км на одному заряді, а гібрид EREV сумарно пропонує більше ніж 1 300 км ходу.

Обидві версії отримають систему автопілота Huawei ADS 4, що включає допомогу при руху, паркуванні та комплекс заходів безпеки.

Фото: cnevpost

Габарити й технічні параметри

Витончені пропорції: довжина — 4 780 мм, ширина — 1 910 мм, висота — 1 664 мм, колісна база — 2 840 мм. Споряджена маса сягає 1 985 кг, максимальна швидкість – 190 км/год.

У BEV-версії встановлено електродвигун із піковою потужністю 150 або 180 кВт (залежно від конфігурації) та літій-залізо-фосфатні (LFP) акумулятори CATL.

У EREV-варіанті силова установка поєднує такий же електромотор (150 кВт) із бензиновим двигуном об’ємом 1 498 см³, що продовжує запас ходу. Електрична складова також живиться від LFP-батерей від CATL.

Новачок у альянсі HIMA

Shangjie став п’ятим брендом у складі Harmony Intelligent Mobility Alliance (HIMA) від Huawei. До альянсу вже входять Aito (Seres), Luxeed (Chery), Stelato (BAIC) та Maextro (JAC).

Стартова ціна Shangjie H5 орієнтовно становитиме 150 000 юанів (приблизно 20 890 USD), що робить його найдоступнішим автомобілем у лінійці HIMA.

Вам також може бути цікаво:

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Топ-5 кросоверів, які часто підводять власників: моделі, що створюють більше проблем, ніж радості

Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…

11 хвилин ago

Топ-10 найстійкіших до іржі вживаних авто: моделі, що не «сипляться» навіть після років експлуатації

Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…

1 годину ago

Топ-5 вживаних авто, які краще обійти стороною, щоб постійно не ремонтувати

Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…

2 години ago

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

22 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

23 години ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

1 день ago