Клієнти одного з найбільших державних банків України, ПриватБанку, все частіше скаржаться на проблеми з правами власності на автомобілі, придбані в кредит або лізинг. Деякі українці повідомляють, що не можуть переоформити свої автівки навіть після повної розрахунку з банком.
Один із таких випадків було описано на порталі “Мінфін” , пишуть novyny.live. У своєму повідомленні клієнт розповів, що після того, як він розрахувався з ПриватБанком за автомобіль, територіальний сервісний центр відмовився переоформляти машину. Причина – банк перебуває в реєстрі боржників.
Через цю ситуацію держоргани не готові перереєструвати майно, а значить, автомобіль залишається на балансі банку. Це означає, що автівка все ще вважається власністю ПриватБанку, хоча клієнт вважає, що погасив всі борги.
Клієнт також вказав, що на запит до банку щодо вирішення проблеми отримав відповідь, що банк не в змозі допомогти. Більше того, йому навіть «пропонували дати хабаря» в сервісному центрі для вирішення питання.
Читайте також: Випишуть штраф при першій зупинці: водіїв попереджають про покарання за дріб’язкове порушення
Представники ПриватБанку швидко відреагували на ці скарги. У заяві вони назвали ситуацію “тимчасовими незручностями” і запевнили, що банк докладає всіх зусиль для швидкого вирішення питання.
Також у банку зазначили, що клієнт має право вільно користуватися автомобілем, який був придбаний на умовах фінансового лізингу незалежно від реєстраційних проблем.
Проблема, яку переживають клієнти ПриватБанку, демонструє важливість ретельного моніторингу ситуацій з лізингом і кредитуванням. Ті, хто має намір оформити автомобіль у лізинг, повинні бути готовими до різних нюансів, які можуть виникнути під час переоформлення.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…