Categories: Автоновини

Взяв авто в лізинг у ПриватБанку – отримав проблеми

Клієнти стикаються з труднощами

Клієнти одного з найбільших державних банків України, ПриватБанку, все частіше скаржаться на проблеми з правами власності на автомобілі, придбані в кредит або лізинг. Деякі українці повідомляють, що не можуть переоформити свої автівки навіть після повної розрахунку з банком.

Ситуація з переоформленням

Один із таких випадків було описано на порталі “Мінфін” , пишуть novyny.live.  У своєму повідомленні клієнт розповів, що після того, як він розрахувався з ПриватБанком за автомобіль, територіальний сервісний центр відмовився переоформляти машину. Причина – банк перебуває в реєстрі боржників.

Скріншот з сайту Мінфін

Влада відмовляє у перереєстрації

Через цю ситуацію держоргани не готові перереєструвати майно, а значить, автомобіль залишається на балансі банку. Це означає, що автівка все ще вважається власністю ПриватБанку, хоча клієнт вважає, що погасив всі борги.

Скарги клієнтів

Клієнт також вказав, що на запит до банку щодо вирішення проблеми отримав відповідь, що банк не в змозі допомогти. Більше того, йому навіть «пропонували дати хабаря» в сервісному центрі для вирішення питання.

Читайте також: Випишуть штраф при першій зупинці: водіїв попереджають про покарання за дріб’язкове порушення

Реакція ПриватБанку

Представники ПриватБанку швидко відреагували на ці скарги. У заяві вони назвали ситуацію “тимчасовими незручностями” і запевнили, що банк докладає всіх зусиль для швидкого вирішення питання.

Також у банку зазначили, що клієнт має право вільно користуватися автомобілем, який був придбаний на умовах фінансового лізингу незалежно від реєстраційних проблем.

Висновок

Проблема, яку переживають клієнти ПриватБанку, демонструє важливість ретельного моніторингу ситуацій з лізингом і кредитуванням. Ті, хто має намір оформити автомобіль у лізинг, повинні бути готовими до різних нюансів, які можуть виникнути під час переоформлення.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago