Categories: Автоновини

Взяв авто в лізинг у ПриватБанку – отримав проблеми

Клієнти стикаються з труднощами

Клієнти одного з найбільших державних банків України, ПриватБанку, все частіше скаржаться на проблеми з правами власності на автомобілі, придбані в кредит або лізинг. Деякі українці повідомляють, що не можуть переоформити свої автівки навіть після повної розрахунку з банком.

Ситуація з переоформленням

Один із таких випадків було описано на порталі “Мінфін” , пишуть novyny.live.  У своєму повідомленні клієнт розповів, що після того, як він розрахувався з ПриватБанком за автомобіль, територіальний сервісний центр відмовився переоформляти машину. Причина – банк перебуває в реєстрі боржників.

Скріншот з сайту Мінфін

Влада відмовляє у перереєстрації

Через цю ситуацію держоргани не готові перереєструвати майно, а значить, автомобіль залишається на балансі банку. Це означає, що автівка все ще вважається власністю ПриватБанку, хоча клієнт вважає, що погасив всі борги.

Скарги клієнтів

Клієнт також вказав, що на запит до банку щодо вирішення проблеми отримав відповідь, що банк не в змозі допомогти. Більше того, йому навіть «пропонували дати хабаря» в сервісному центрі для вирішення питання.

Читайте також: Випишуть штраф при першій зупинці: водіїв попереджають про покарання за дріб’язкове порушення

Реакція ПриватБанку

Представники ПриватБанку швидко відреагували на ці скарги. У заяві вони назвали ситуацію “тимчасовими незручностями” і запевнили, що банк докладає всіх зусиль для швидкого вирішення питання.

Також у банку зазначили, що клієнт має право вільно користуватися автомобілем, який був придбаний на умовах фінансового лізингу незалежно від реєстраційних проблем.

Висновок

Проблема, яку переживають клієнти ПриватБанку, демонструє важливість ретельного моніторингу ситуацій з лізингом і кредитуванням. Ті, хто має намір оформити автомобіль у лізинг, повинні бути готовими до різних нюансів, які можуть виникнути під час переоформлення.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Дизель в Україні відходить у минуле: моторні вподобання водіїв у листопаді

Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…

20 години ago

Українців застерігають від замовлення «прав» через інтернет: як працюють схеми та як уберегтися

У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…

21 годину ago

Як часто і кому обов’язково проходити техогляд у 2025 році

ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…

22 години ago

ТОП-10 найкращих дизельних двигунів сучасності

Десять найкращих дизельних двигунів сучасності — рейтинг 2025 року. Ресурс 400 тис. км, надійність, економічність,…

23 години ago

Топ-7 бензинових кросоверів, які служать понад 300 000 км

7 бензинових кросоверів, які доводять: ресурс у 300+ тис. км — реальність. Найнадійніші моделі 2025…

24 години ago

Топ-5 найкращих дизельних кросоверів сучасності

ТОП-5 найкращих дизельних кросоверів сучасності — моделі, які вражають надійністю, впевненим тягловим моментом та низькою…

1 день ago