Categories: Автоновини

Як новий масляний фільтр може зіпсувати двигун автомобіля: пояснення від експерта

Заміна моторного масла і фільтра здається простою справою. Але іноді після цього масляний фільтр може деформуватися або навіть тріснути. Портал ampercar.com дізнався у власника автосервісу, чому так трапляється і як цього уникнути.

У сучасних двигунах зазвичай використовуються повнопоточні масляні фільтри. У цій системі вся олива проходить через фільтр, який затримує дрібні частинки бруду та нагару. Це надійніше, ніж у старих системах, де фільтрувалася лише частина мастила, а решта обходила фільтр. Хоча такі системи могли захистити двигун, якщо фільтр забився, повнопоточні фільтри забезпечують кращу чистоту та захист.

Читайте також:

Чого не варто робити при купівлі нового авто: шість помилок, які краще уникати

Як перевірити двигун перед купівлею вживаного авто: 7 корисних порад

Сучасні повнопотокові фільтри мають спеціальний клапан, який стежить за тиском оливи в системі. Якщо тиск стає занадто високим, клапан відкривається і пропускає оливу без очищення, щоб запобігти масляному голодуванню двигуна. Це захищає мотор від серйозних поломок. Однак навіть із таким клапаном фільтри іноді рвуться.

Однією з головних причин таких проблем є неправильний вибір моторної оливи. Наприклад, якщо навесні залити літню оливу, вона стане занадто густою восени, коли настануть холодні ночі. Через це вранці, під час запуску двигуна, густа олива проходить через фільтр повільно, що створює різкий стрибок тиску в системі. У результаті фільтр може деформуватися або навіть тріснути.

Бажання зекономити іноді обертається великими проблемами для водіїв. Багато хто купує дешеві масляні фільтри, часто китайського виробництва. Але такі “бюджетні” фільтри небезпечні через низьку якість деталей, як-от фільтруючий елемент і перепускний клапан. Через це фільтр швидко забивається, а клапан може не працювати правильно, що призводить до нестачі мастила в двигуні. Це може закінчитися серйозними поломками, навіть капітальним ремонтом.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

2 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago