Categories: Автоновини

Як в Україну намагалися ввезти автомобіль та заощадити 1 мільйон на розмитненні

Через неправильні дані, держава зазнала великих втрат при розмитненні вантажних автомобілів.

Дорогу до заощаджень від податків планували вибрати деякі українські підприємці, але це бажання конфліктувало з чинним законодавством. Митники на Закарпатті виявили масову схему ввезення вантажних автомобілів із заниженням їхньої вартості. Шість вантажівок із очевидним намаганням уникнути великих митних платежів планували ввезти до України.

Успішне розкриття цієї схеми стало можливим завдяки співпраці з митними органами Федеративної Республіки Німеччина. Власники підприємств та приватні підприємці привозили вантажні автомобілі марки “DAF” різних моделей, надаючи недостовірну інформацію про рік виробництва та реєстрацію авто для митного оформлення.

Це призводило до значного зменшення митних платежів. Наприклад, один з підприємців сплатив лише 170 тисяч гривень за розмитнення вантажівки, замість належних 780 тисяч гривень через невірний рік випуску. Інший власник підприємства вніс лише 442 тисячі гривень замість очікуваних 1,8 мільйона гривень за розмитнення вантажних автомобілів.

Порушники статей Митного кодексу України були притягнуті до відповідальності, згідно зі статтею 485. За порушення цієї статті передбачено штраф від 50% до 150% несплаченої суми митних платежів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Aleksandr V.

Я вже понад 6 років пишу про автомобілі — від бюджетних моделей до преміальних кросоверів. Моє завдання — робити авто-теми цікавими, зрозумілими й корисними для кожного читача. Щодня я стежу за світовими автоновинами, тестую тренди ринку та ділюся порадами, які допомагають водіям у реальному житті. У своїй роботі я завжди ставлю на перше місце достовірність і якість подачі. Кожна публікація — це результат аналізу, досвіду та щирої любові до автомобілів. Вірю, що хороша авто-журналістика має не лише інформувати, а й надихати на рух уперед.

Recent Posts

Дизель чи бензиновий турбо: що насправді краще для України у 2025–2026 роках

Дизель або бензиновий турбомотор — що вигідніше та надійніше для українських доріг? Порівнюємо ресурс, витрати,…

8 хвилин ago

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago