Categories: Автоновини

Якщо водій не побачив патрульних, то міг не зупинятись на їх вимогу: висновок суду

Святошинський районний суд Києва виправдав водія, якого поліція невиправдано вирішила притягнути до відповідальності за невиконання вимоги зупинки.

Суд, розглядаючи справу за протоколом за ст. 122-2 (невиконання водіями вимог про зупинку), надав чітке роз’яснення: вимоги поліції для зупинки транспортного засобу мають бути адресними, конкретними та обґрунтованими, і водій повинен усвідомити, що саме його автомобіль патрулюється.

Інцидент трапився ввечері 20 жовтня 2023 року на вулиці Туполєва в Києві, коли поліцейські зупинили Tesla Model X. Водія обвинуватили в невиконанні законної вимоги про зупинку, висунутої за допомогою проблискових маячків та звукового сигналу, та в продовженні руху.

Водій Tesla вказав, що працював в межах Правил дорожнього руху, рухаючись зі швидкістю близько 50 км/год, і навіть не відчував або не бачив сигналізацію поліцейських. В ході судового розгляду водій підтвердив відсутність свідомості про те, що його автомобіль переслідували.

Суд визнав, що відеозаписи з нагрудних камер поліції, прикріплені до протоколу, не підтверджують факту вимоги про зупинку та переслідування. Також відсутній відеозапис від системи відеомоніторингу “Безпечне місто”. Суд самостійно звернувся до патрульної поліції за цим записом, але отримав відмову, мотивуючи тим, що відеозаписи зберігаються лише 30 днів.

Оскільки суд не мав можливості підтвердити факт правопорушення водія Tesla через відсутність достатніх доказів, справу про адміністративне порушення було закрито.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

18 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago