У 2025 році водіям в Україні слід бути особливо уважними: заборона на використання мобільних телефонів під час керування автомобілем залишається в силі. Поліція нагадує, що порушення цього правила може не лише загрожувати безпеці на дорозі, але й обернутися штрафом. За інформацією з sud.ua, за відповідними нормами, водії не мають права тримати телефон в руці під час керування транспортним засобом.
Згідно з пунктом 2.9 (д) Правил дорожнього руху, таке порушення класифікується як адміністративне правопорушення відповідно до ч.2 ст.122 Кодексу України. Штраф за це складає 510 гривень.
Є кілька способів залишитися в межах правового поля та уникнути неприємностей. Одним із найбільш ефективних рішень є використання спеціальної гарнітури, яка дозволяє здійснювати розмови без використання рук. Завдяки цьому водій може зосередитися на дорозі, а не на телефоні.
Якщо ж гарнітури немає, але виникає необхідність терміново відповісти на дзвінок, найкраще рішення — це зупинити автомобіль на узбіччі. Тільки після завершення розмови можна продовжити рух. Таким чином, ви не лише уникнете штрафу, але й забезпечите безпеку на дорозі.
Читайте також: Штраф і позбавлення волі: як можуть покарати водія за підробку прав
Пам’ятайте, що дотримання правил дорожнього руху — це не лише ваша відповідальність, а й турбота про безпеку всіх учасників дорожнього руху. Будьте уважні й бережіть себе та інших!
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…