Нещодавно в японському регіоні Тюбу відбулася закрита виставка для місцевих виробників автозапчастин, де показали китайські електричні автомобілі. Учасники заходу мали змогу побачити нові моделі від конкурентів і дізнатися, чому ці авто такі дешеві.
Фахівців особливо зацікавила продукція компанії BYD. Японців вразило, як мало деталей у цих автомобілях. Китайці змогли зробити свої запчастини більш універсальними, щоб використовувати їх у різних моделях і легко збільшувати виробництво.
Попри отриманий досвід, японські виробники сумніваються, чи зможуть вони використати його, щоб покращити свої позиції в конкурентній боротьбі з китайцями. Справа в тому, що в Японії культура виробництва зовсім інша. Якщо китайці готові жертвувати якістю, щоб знизити витрати, то японці на це не підуть.
Разом з тим, деякі менеджери місцевих компаній не втрачають надії частково впровадити китайську стратегію скорочення витрат шляхом зменшення кількості внутрішніх компонентів в електричних автомобілях.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…
Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…
Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…
ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…
Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…
Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…