ЄС має намір ввести мита на китайський біодизель від 12,8% до 36,4%

Європейський Союз планує запровадити тимчасове мито на китайський біодизель, оскільки виявив, що він продається на ринках ЄС за надто низькими цінами. У 2023 році китайські компанії експортували до Європейського Союзу 1,8 млн тонн біодизелю, що становить 90% всього китайського експорту біодизеля.

Європейська комісія, яка займається торговельною політикою ЄС, запропонувала ввести тимчасові мита на китайський біодизель у розмірі від 12,8% до 36,4% на п’ять років, повідомляє Reuters.

Для біодизеля від EcoCeres Group пропонують мито 12,8%, для Jiaao Group (включаючи Zhejiang Jiaao Enproenergy Co) – 36,4%, а для Zhuoyue Group (включаючи Longyan Zhuoyue New) – 25,4%.

Європейська рада з біодизелю (EBB), яка подала скаргу, заявила, що потік біодизеля з Китаю руйнівно впливає на виробництво в ЄС. Через це Chevron Renewable Energy Group відправила своїх німецьких працівників у неоплачувану відпустку, Shell призупинила будівництво заводу в Нідерландах, BP призупинила проект у Німеччині, а Argent Energy закрила завод з переробки біоресурсів, повідомляє EBB.

Європейська асоціація з відходів та передового біопалива підтримує ці заходи, вважаючи, що вони нормалізують ринкові умови, які стали “вкрай несприятливими” з кінця 2022 року.

Минулого року китайський біодизель сильно знизив ціни на ріпакову олію в ЄС, довівши їх до найнижчого рівня за останні три роки на фоні кризи в секторі біопального. У цьому році світове виробництво біодизеля очікується на рекордному рівні – 76,3 млн тонн, що на 7% більше, ніж минулого року.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Джерело OleoScope
Читайте також