Нове покоління популярного кросовера Toyota RAV4 офіційно вийде на ринок 180 країн світу, але не скрізь модель буде представлена в однаковому технічному виконанні. Як пише Motor1, європейська версія автомобіля отримає менш потужну силову установку, ніж американська.
Зокрема, в Європі потужність RAV4 Plug-In Hybrid буде обмежена 300 к.с., тоді як у США той самий кросовер видає 320 к.с. У повнопривідної модифікації розрив ще помітніший: 188 к.с. в ЄС проти 236 к.с. у США. Версія з переднім приводом демонструє ще скромніші 181 к.с. (проти 226 к.с. в Америці).
Представник Toyota Europe Роберт Тікнер пояснив таку нерівність екологічними нормами ЄС. Брюссель пред’являтиме жорсткіші вимоги до двигунів гібридних авто, ніж Вашингтон.
Водночас європейці отримають і свій ексклюзив. Передньопривідну версію PHEV на 264 к.с., яку не продаватимуть за океаном. Бензинової та дизельної модифікації не буде ні в Європі, ні деінде ще – ставку зроблено на електрифікацію.
Також важливою особливістю європейської версії RAV4 PHEV є те, що вона, незважаючи на «урізану потужність», залишається найшвидшим у лінійці. З місця кросовер прискорюється до першої сотні за 5,8 секунди. Запас ходу моделі сягає 1350 км.
Перші продажі кросовера очікуються до кінця 2025 року. RAV4 є однією з найпопулярніших моделей у світі. З моменту запуску 31 рік тому автомобіль уже розійшовся накладом понад 15 млн екземплярів.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…