Categories: Автоновини

Європейські автовиробники обʼєднуються, щоб встояти проти китайської загрози

Європейські автомобільні компанії вважають, що швидке зростання китайських виробників електромобілів становить велику загрозу для них. Через це вони готові об’єднатися і співпрацювати на рівні, який раніше вважався неможливим, щоб протистояти цьому виклику.

Volkswagen, Renault і Stellantis розглядають ідею: вони думають про об’єднання зі своїми головними суперниками. Мета такого об’єднання – зробити електромобілі більш доступними для людей і водночас вберегтися від великих загроз для свого бізнесу.

Китайські автовиробники та компанія Tesla показують, що великі європейські автовиробники мають слабкі місця. Тому в Європі вже розуміють, що треба щось міняти і швидко діяти. Просто продовжувати робити все як завжди вже не спрацьовує і може призвести до втрати позицій на ринку.

Карлос Таварес, голова компанії Stellantis NV, заявив, що всі вони розуміють: ті компанії, які не зможуть встояти перед конкуренцією з Китаю, зіткнуться з великими проблемами у майбутньому.

Керівники автокомпаній розглядають різні ідеї, щоб впоратися з повільним розвитком ринку електромобілів. Вони думають про об’єднання своїх сил для створення нових технологій і можливо навіть про спільне ведення бізнесу за межами Європи, щоб краще конкурувати в цей період великих змін.

Доля галузі, що забезпечує 13 мільйонів робочих місць і становить 7% від ВВП Євросоюзу, стоїть перед великим випробуванням. Наступні кілька місяців будуть дуже важливими.

Продажі повністю електричних машин цьогоріч збільшуватимуться найменшими кроками з 2019-го, що зробить конкуренцію ще гострішою через неочікуване сповільнення.

Коли попит на електромобілі в Європі знижується, на ринок приходять китайські авто, перед якими європейські бренди виявляються безсилими. Наприклад, BYD Dolphin пропонує ті ж характеристики та оснащення, що і Volkswagen ID.3, але коштує на 7 тисяч євро дешевше. У той же час Volkswagen виробляє вдвічі менше електромобілів, ніж BYD.

Керівник Renault, Лука де Мео, хоче створити єдину, недорогу основу для електромобілів, яка б коштувала 20 тисяч євро. Тим часом голова Stellantis, Карлос Таварес, більше зацікавлений у тому, щоб об’єднуватися з іншими компаніями або купувати їх.

Volkswagen, який мав проблеми з дизельним скандалом, зараз також має труднощі з першими електромобілями. Щоб захистити себе, компанія розглядає можливість введення торговельних та регуляторних обмежень.

Єврокомісія досліджує можливі державні допомоги виробникам автомобілів з Китаю і може ввести додаткові мита на китайські електромобілі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Vladislava

Recent Posts

Юрист вказав на три категорії водіїв, яких патрульні бояться зупиняти

Не кожен водій буде радий, якщо його зупинить поліція. Однак іноді й для патрульних спілкування…

10 години ago

Водіям пояснили, чому один поширений штраф поліції є незаконним

Штрафи за порушення ПДР в Україні є найчастішим видом покарання для водіїв. Однак значна частина…

10 години ago

Як колір авто може розкрити характер власника: висновки психологів

Колір автомобіля — це не лише про зовнішній вигляд. Психологи вважають, що обраний відтінок може…

11 години ago

Топ-10 німецьких кросоверів класу люкс на вторинному ринку

Розкішні німецькі кросовери поєднують стиль, передові технології, високу якість і потужність. Однак їхня ціна часто…

11 години ago

Замерз бачок омивача взимку: що робити водіям в такій ситуації

Зима приносить водіям чимало клопоту, особливо під час сильних морозів. Одна з найпоширеніших проблем —…

12 години ago

Розкішні кросовери, які стрімко втрачають свою вартість: топ-10 моделей

Розкішні автомобілі часто коштують дуже дорого, але їхня ціна може різко знижуватися після покупки. Уже…

12 години ago