Європейські автомобільні компанії вважають, що швидке зростання китайських виробників електромобілів становить велику загрозу для них. Через це вони готові об’єднатися і співпрацювати на рівні, який раніше вважався неможливим, щоб протистояти цьому виклику.
Volkswagen, Renault і Stellantis розглядають ідею: вони думають про об’єднання зі своїми головними суперниками. Мета такого об’єднання – зробити електромобілі більш доступними для людей і водночас вберегтися від великих загроз для свого бізнесу.
Китайські автовиробники та компанія Tesla показують, що великі європейські автовиробники мають слабкі місця. Тому в Європі вже розуміють, що треба щось міняти і швидко діяти. Просто продовжувати робити все як завжди вже не спрацьовує і може призвести до втрати позицій на ринку.
Карлос Таварес, голова компанії Stellantis NV, заявив, що всі вони розуміють: ті компанії, які не зможуть встояти перед конкуренцією з Китаю, зіткнуться з великими проблемами у майбутньому.
Керівники автокомпаній розглядають різні ідеї, щоб впоратися з повільним розвитком ринку електромобілів. Вони думають про об’єднання своїх сил для створення нових технологій і можливо навіть про спільне ведення бізнесу за межами Європи, щоб краще конкурувати в цей період великих змін.
Доля галузі, що забезпечує 13 мільйонів робочих місць і становить 7% від ВВП Євросоюзу, стоїть перед великим випробуванням. Наступні кілька місяців будуть дуже важливими.
Продажі повністю електричних машин цьогоріч збільшуватимуться найменшими кроками з 2019-го, що зробить конкуренцію ще гострішою через неочікуване сповільнення.
Коли попит на електромобілі в Європі знижується, на ринок приходять китайські авто, перед якими європейські бренди виявляються безсилими. Наприклад, BYD Dolphin пропонує ті ж характеристики та оснащення, що і Volkswagen ID.3, але коштує на 7 тисяч євро дешевше. У той же час Volkswagen виробляє вдвічі менше електромобілів, ніж BYD.
Керівник Renault, Лука де Мео, хоче створити єдину, недорогу основу для електромобілів, яка б коштувала 20 тисяч євро. Тим часом голова Stellantis, Карлос Таварес, більше зацікавлений у тому, щоб об’єднуватися з іншими компаніями або купувати їх.
Volkswagen, який мав проблеми з дизельним скандалом, зараз також має труднощі з першими електромобілями. Щоб захистити себе, компанія розглядає можливість введення торговельних та регуляторних обмежень.
Єврокомісія досліджує можливі державні допомоги виробникам автомобілів з Китаю і може ввести додаткові мита на китайські електромобілі.
Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!
Дізнайтеся, які кросовери на вторинному ринку найчастіше розчаровують власників. ТОП-5 моделей з типічними поломками —…
Обираєте вживане авто й боїтеся корозії? Ми зібрали ТОП-10 моделей, які вважаються найстійкішими до іржі…
Деякі популярні вживані авто здатні виснажити гаманець нескінченними поломками. Розповідаємо про 5 моделей, які експерти…
Листопад 2025 року став переломним для українського ринку нових легкових авто. Вперше за багато років…
У грудні 2025 року Кіберполіція та ГСЦ МВС попереджають українців про небезпечні схеми з фальшивими…
ОТК для комерційних легкових авто в Україні у 2025 році: хто зобов’язаний проходити техконтроль, як…