З яких країн в Україну завозять найдешевші автомобілі

Імпорт вживаних автомобілів до України, навіть при зазначених труднощах, показує тенденцію до зростання. З початку поточного року кожен місяць у країну ввозилось близько 10 тисяч автомобілів, але до кінця жовтня на митне оформлення було подано понад 27 тисяч легкових транспортних засобів, які подальше зареєстрували в сервісних центрах МВС.

Тільки протягом жовтня 2023 року митне оформлення пройшло 27,1 тисяч автомобілів, із яких найбільший обсяг, а саме 16,6 тисяч (61,3%), прибув з країн Європейського Союзу. З Америки було оформлено 9,2 тисяч автомобілів, що становить 33,9%. Це суттєво менше, ніж раніше, коли транспортні засоби із США та Канади складали понад половину ввізного автопарку, як стверджують фахівці Інституту досліджень автомобільного ринку.

Дилери, головним чином незалежні, продовжують розвивати співпрацю з Китаєм, ввозячи 446 автомобілів, що становить 1,6%. Також прибула подібна кількість легковиків із Південної Кореї – 405 штук, що майже вдвічі менше, ніж із Грузії (223 штуки), і ще менше з Великобританії – 207 штук.

Після значного скорочення імпорту легковиків із країн Америки, викликаного блокуванням українських морських портів терористами РФ, цей напрямок поступово відновлюється.

Дилери, які раніше постачали автомобілі із США та Канади, тепер орієнтуються на логістику через порти Європи – Литву, Румунію, Польщу. Доставка автомобілів з Америки стала дорожчою через додатковий транспорт через Європу на автовозі. Проте для моделей із ринковою ціною в Україні понад 15-20 тисяч доларів навіть такий складний маршрут є виправданим.

Якщо розглядати тенденції покупки автомобілів з-за кордону за окремими країнами, то Сполучені Штати Америки займають лідерство за митними підсумками жовтня з часткою 33,1% і 9 тисячами легковиків. Німеччина залишається привабливою, із 4,8 тисячами легковиків, що становить 17,7%. Автомобілі з Польщі склали 3,5 тисячі, з часткою 13%.

Важливо відзначити, що Польща та Литва часто виступають як “транзитні країни”, де автомобілі не завжди купуються, а лише оформлюються для подальшого експорту. Тому фактична частка придбаних автомобілів там може бути меншою.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Читайте також