Categories: Автоновини

Заборона їздити вночі та на джипах: нові обмеження для водіїв

Нещодавно в Євросоюзі введено нові норми, спрямовані на покращення безпеки на дорогах та зменшення аварій, травм і матеріальних збитків.

Ці обмеження стосуватимуться виключно новачків водіїв. Ті, хто отримав водійські права, зазнають заборону на керування автомобілем вночі, з 0:00 до 6:00, і це рішення призначене для скорочення кількості водіїв, що керують авто у стані алкогольного сп’яніння.

Крім того, для цієї групи водіїв введено додаткове обмеження: новачкам буде заборонено керувати автомобілем, який важить понад 1,8 тонни. Таким чином, їм на деякий час доведеться утриматися від водіння позашляховиків, що відповідає новим додаткам до правил дорожнього руху.

Ці стандарти будуть поширюватися на всі країни Євросоюзу, і планується, що наступного року буде прийняте рішення про їхнє впровадження та стандартизацію в усьому союзі. Окремі країни вже підготувались до впровадження нових правил, які значно відрізняються для нових водіїв.

Наприклад, з 1 січня в Німеччині всім, хто отримає водійські права категорії B+ у 2024 році, буде заборонено водити вночі, керувати позашляховиками або перевищувати швидкість 110 км/год.

На деяких трасах Німеччини вже заборонено рух вантажівок вночі. Євросоюз переглядає положення щодо молодих власників прав та незабаром заборонить новачкам керувати автомобілем в нічний час. Це рішення спрямоване на зниження аварійності та смертності, оскільки статистика свідчить про те, що щороку в Євросоюзі гине до 20 тисяч людей на дорогах. Автори проекту вважають, що завдяки новим правилам кількість смертей на дорогах до 2050 року зменшиться до нуля.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, та отримуй більше свіжих новин!

Олександр Успішний

Я понад 8 років працюю з автомобільною тематикою й добре знаю, чим живе автосвіт — від нових моделей і технологій до ринку вживаних авто. Щодня відстежую новини, тенденції та експертні огляди, щоб читачі отримували лише актуальну й достовірну інформацію. Моя мета — робити автомобільні новини цікавими не лише для фахівців, а й для всіх, хто любить машини. У кожному матеріалі я поєдную аналітику, досвід і просту, зрозумілу подачу. Вірю, що якісна авто-журналістика має не лише інформувати, а й допомагати водіям приймати правильні рішення.

Recent Posts

ТОП-7 дизельних кросоверів із двигунами, які служать 400–500 тис. км

Найнадійніші дизельні кросовери для України з ресурсними двигунами. Реальні пробіги, перевірені мотори та моделі, які…

2 години ago

ТОП-7 майже “вічних” дизельних двигунів

Найнадійніші дизельні двигуни сучасності, здатні проходити 300–500 тис. км без капремонту. Рейтинг на основі даних…

3 години ago

Топ-5 кросоверів з майже «вічними» двигунами

Топ-5 кросоверів із майже «вічними» двигунами: моделі, які без капремонту проходять сотні тисяч кілометрів. Реальний…

17 години ago

Топ-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні

ТОП-5 вживаних авто, які довго не втрачають у ціні в Україні у 2025-2026 роках: моделі…

2 дні ago

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: експерт назвав простий спосіб

Як зрозуміти, що ремінь ГРМ ось-ось обірветься: прості ознаки зносу, коли його перевіряти та чому…

3 дні ago

Що повинен пам’ятати кожен водій про накачування коліс узимку

Чому взимку падає тиск у шинах, як правильно їх підкачувати в мороз і чим небезпечні…

3 дні ago